Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/37322
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМазур, Володимир Степанович-
dc.contributor.authorМазур, Наталія-
dc.date.accessioned2020-02-15T22:37:07Z-
dc.date.available2020-02-15T22:37:07Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/37322-
dc.publisherScientific Journal Virtus Issue # 30, January, 2019, P. 285-288uk_UA
dc.titleСтратегія позиціонування – інструмент фокусування цільових споживачівuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Scientific_Journal_30.pdf5.54 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.