Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/37620
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛотиш, Оксана Ярославівна-
dc.date.accessioned2020-03-02T10:14:36Z-
dc.date.available2020-03-02T10:14:36Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationhttps://doi.org/10.32782/2304-0920/5-78-6uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/37620-
dc.descriptionЛотиш О.Я. Кластерний аналіз в сегментації галузі. Вісник Одеського національного університету. Економіка. 2019. Том 24, Випуск 5 (78), с. 37-42. https://doi.org/10.32782/2304-0920/5-78-6uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто теоретичні підходи та види сегментації галузевого ринку. Для обґрунтованої сегментації галузі запропоновано використання методів кластерного аналізу. Охарактеризовано концепції, практику та сферу використання кластерного аналізу на мікро-, мезо- та макрорівні в різних країнах. Доведено, що кластерні моделі в умовах глобалізації та швидкого розвитку новітніх технологій дозволяють використовувати можливості основних галузей для прискорення розвитку економіки та відновлення її здатності виробляти конкурентоспроможну продукцію. Відмінною особливістю кластера є поява низки позитивних ефектів, зокрема ефекту масштабу виробництва, ефекту охоплення та ефекту синергії. Кластерний аналіз є вигідним для галузей та регіонів економіки країни завдяки логістичним перевагам, якісному людському капіталу та досвіду організації галузі з відповідною культурою виробництва.uk_UA
dc.publisherВісник Одеського національного університету. Економіка. 2019. Том 24, Випуск 5 (78), с. 37-42. https://doi.org/10.32782/2304-0920/5-78-6uk_UA
dc.subjectгалузь, сегментація галузі, кластер, кластерний аналіз, методи кластерного аналізу.uk_UA
dc.titleКластерний аналіз в сегментації галузіuk_UA
dc.title.alternativeCluster analysis in industry segmentationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кластерний аналіз у сегментації галузі.pdfЛотиш О.Я. Кластерний аналіз в сегментації галузі. Вісник Одеського національного університету. Економіка. 2019. Том 24, Випуск 5 (78), с. 37-42. https://doi.org/10.32782/2304-0920/5-78-6392 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.