Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/37622
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛотиш, Оксана Ярославівна-
dc.date.accessioned2020-03-02T10:29:07Z-
dc.date.available2020-03-02T10:29:07Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationhttp://www.vestnik-econom.mgu.od.uauk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/37622-
dc.descriptionЛотиш О.Я. Сегментація ринку як інструмент стратегічного аналізу галузі. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: “Економіка і менеджмент”. – № 24.–2017. http://www.vestnik-econom.mgu.od.uauk_UA
dc.description.abstractУ статті висвітлено актуальність проведення сегментації ринку, як ефективного засобу для отримання конкурентних переваг. Сегментація є важливим етапом стратегічного аналізу галузі, ґрунтується на пошуку ключових факторів успіху, визначає найпривабливіші сегменти ринку і сприяє удосконаленню структури виробництва і управління. Ефективність процесу сегментації залежить від вибраних підходів, критеріїв, що лежать в основі сегментації та методів проведення сегментації ринку. Охарактеризовано зміст та етапи здійснення горизонтальної та вертикальної сегментації ринку, наведено переваги і недоліки сегментації.uk_UA
dc.publisherНауковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: “Економіка і менеджмент”. – № 24.–2017. http://www.vestnik-econom.mgu.od.uauk_UA
dc.subjectсегментація ринку, сегмент, види сегментації ринку, горизонтальна, вертикальна сегментація.uk_UA
dc.titleСегментація ринку як інструмент стратегічного аналізу галузіuk_UA
dc.title.alternativeMarket segmentation as a tool for strategic industry analysisuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сегментація ринку як інструмент стратегічного аналізу галузі.pdfЛотиш О.Я. Сегментація ринку як інструмент стратегічного аналізу галузі. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: “Економіка і менеджмент”. – № 24.–2017. http://www.vestnik-econom.mgu.od.ua409.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.