Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/37961
Назва: Діджиталізація внутрішнього маркетингу транспортних підприємств в умовах розвитку «зеленої» енергетики
Автори: Борисяк, Олена Володимирівна
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Борисяк, О. В. Діджиталізація внутрішнього маркетингу транспортних підприємств в умовах розвитку «зеленої» енергетики [Текст] / О. В. Борисяк // Конкурентоспроможність вітчизняних підприємств-надавачів послуг громадського транспорту : актуальні проблеми та європейський досвід їх вирішення : зб. тез доп. ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів та молодих вчених з міжнар. участю [м. Тернопіль, 19-20 травня 2020 р.]. Тернопіль : ТНЕУ, 2020. – С. 50-51.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/37961
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Борисяк_тези.pdf790.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.