Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/37961
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорисяк, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-06-07T13:52:57Z-
dc.date.available2020-06-07T13:52:57Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБорисяк, О. В. Діджиталізація внутрішнього маркетингу транспортних підприємств в умовах розвитку «зеленої» енергетики [Текст] / О. В. Борисяк // Конкурентоспроможність вітчизняних підприємств-надавачів послуг громадського транспорту : актуальні проблеми та європейський досвід їх вирішення : зб. тез доп. ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів та молодих вчених з міжнар. участю [м. Тернопіль, 19-20 травня 2020 р.]. Тернопіль : ТНЕУ, 2020. – С. 50-51.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/37961-
dc.titleДіджиталізація внутрішнього маркетингу транспортних підприємств в умовах розвитку «зеленої» енергетикиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Борисяк_тези.pdf790.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.