Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/38170
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСоколовська, Алла-
dc.contributor.authorSokolovska, Alla-
dc.date.accessioned2020-06-22T05:24:23Z-
dc.date.available2020-06-22T05:24:23Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСоколовська, А. Податки на доходи в податковій політиці інклюзивного зростання: теоретичний аспект [Текст] / Алла Соколовська // Світ фінансів. - 2020. - Вип. 1. – С. 49-65.uk_UA
dc.identifier.issn1818-5754-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/38170-
dc.description.abstractВступ. У Програмі дій уряду інклюзивне економічне зростання проголошується стратегічним пріоритетом розвитку української економіки, що зумовлює актуальність дослідження шляхів його досягнення. Важливу роль у забезпеченні інклюзивного зростання відіграє податкова політика держави, зокрема податки на доходи, завдяки їх здатності впливати як на розподіл доходів і багатства у суспільстві, так і на стимули до продуктивної праці, підвищення кваліфікації, здобуття освіти. Мета – визначити шляхи реформування податків на доходи у процесі формування й реалізації податкової політики інклюзивного зростання. Результати. Дослідження показало, що під час розробки дизайну податків на доходи, які відповідають вимогам інклюзивного зростання, необхідно враховувати те, що найменш економічно ефективна модель податку (прогресивний податок на доходи) є найбільш справедливою, тоді як найменш справедлива модель (пропорційний податок) є найбільш економічно ефективною. Відтак процес наближення різних моделей податку на доходи до потреб забезпечення інклюзивного зростання передбачає вирішення різних завдань: для прогресивного податку – пошук шляхів підвищення ефективності (передусім, інструментів стимулювання зайнятості), для пропорційного – інструментів підвищення справедливості, для особистих і корпоративних податків на доходи від капіталу – поєднання заходів, спрямованих на підвищення як справедливості, так і ефективності. Проаналізовано інструменти, запропоновані фінансовою наукою для виконання зазначених завдань, та досвід їх практичного застосування у країнах ЄС. Висновки. Попри те, що фінансова наука пропонує широкий спектр інструментів, які можуть сприяти формуванню податків на доходи, котрі відповідають інтересам інклюзивного зростання, кожна країна має вибирати ті з них, які можуть бути результативними за її умов. У процесі такого вибору мають враховуватися чисельні фактори, що впливають на результативність податкових заходів у конкретній країні. Introduction. Inclusive economic growth in Government’s Action Program is proclaimed as a strategic priority for the development of the Ukrainian economy, which makes it urgent to study the ways to secure it. An important role in ensuring inclusive growth is played by the state tax policy including income taxes due to both the ability of taxes to influence on the distribution of income and wealth in society, and the possibility of using them to stimulate more productive labor, improve skills, and obtain education. Purpose of the article is to identify the ways to reform income taxes in the process of forming and implementing tax policies for inclusive growth. Results. The study showed that developing income tax design that meets the requirements of inclusive growth seems to be quite difficult, since its model, which is considered the least economic efficiency (progressive income tax), is the most fair, while the least fair model (proportional tax) is the most economic efficiency. Therefore, the process of approximating various models of personal income tax to the needs of ensuring inclusive growth involves solving various problems: for a progressive tax – finding ways to increase efficiency (primarily employment incentive tools, which is a key factor for building an inclusive economy), for proportional tax – the tools of increasing equity, for personal and corporate taxes on capital income – a combination of the measures directed to increase both equity and efficiency. The tools proposed by financial science for the fulfillment of these tasks and approaches to their practical application in the EU countries are identified. Conclusions. While financial science offers a wide range of tools that can help create income taxes that meet the goals of inclusive growth, each country should choose those tools that can be effective under its conditions. In the course of such choice the numerous factors influencing effectiveness of tax measures in a particular country should be taken into account.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectподаткова політика інклюзивного зростанняuk_UA
dc.subjectекономічна ефективність податків на доходиuk_UA
dc.subjectсправедливість податків на доходиuk_UA
dc.subjectінструменти підвищення ефективності і справедливостіuk_UA
dc.subjecttax policy for inclusive growthuk_UA
dc.subjecteconomic efficiency of income taxesuk_UA
dc.subjectequity of income taxesuk_UA
dc.subjecttools for improving efficiency and equityuk_UA
dc.titleПодатки на доходи в податковій політиці інклюзивного зростання: теоретичний аспектuk_UA
dc.title.alternativeIncome taxes in tax policy for inclusive growt: a theoretical dimensionuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Світ фінансів Випуск 1 2020 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Соколовська.pdf383.99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.