Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/38173
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКулина, Галина-
dc.contributor.authorНалукова, Наталія-
dc.contributor.authorKulyna, Halyna-
dc.contributor.authorNalukova, Nataliya-
dc.date.accessioned2020-06-22T05:54:30Z-
dc.date.available2020-06-22T05:54:30Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКулина, Г. Інформатизація сфери соціального забезпечення як необхідна компонента формування цифрової економіки [Текст] / Галина Кулина, Наталія Налукова // Світ фінансів. - 2020. - Вип. 1. - С. 95-106.uk_UA
dc.identifier.issn1818-5754-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/38173-
dc.description.abstractВступ. В умовах побудови сервісної держави і формування цифрового суспільства інформатизація сфери соціального забезпечення є необхідною компонентою та запорукою успішної реалізації соціальної політики, спрямованої на якісне і своєчасне задоволення потреб громадян. Тому важливою умовою ефективного функціонування органів соціального захисту й обслуговування населення є розробка й технічна новелізація соціальних послуг і каналів їх реалізації за рахунок автоматизованих інформаційних систем, що має відповідати інноваційній стратегії розвитку соціальної сфери держави як складової цифрової економіки. Мета – обґрунтувати доцільність застосування у сфері соціального забезпечення новітніх цифрових технологій і новелізації на цій основі соціальних послуг, а також виявити особливості і переваги соціального захисту населення через автоматизовані інформаційні системи та канали їх реалізації. Результати. Обґрунтовано необхідність і роль інформатизації в сучасному цифровому суспільстві та основні виклики, які обумовлюють її реалізацію у сфері соціального забезпечення. Проаналізовано ключові автоматизовані інформаційні системи, які сприяють побудові єдиного інформаційного простору соціальної сфери, появі нової сервісно орієнтованої соціальної служби з широким спектром інформаційно-комунікаційних послуг, дають змогу підвищити соціальну захищеність населення у вітчизняних умовах. Наголошено на необхідності підготовки та перепідготовки висококваліфікованих творчих фахівців нових соціальних спеціальностей, визначено узагальнені принципи систем розвитку навичок в умовах інформатизації, які важливі у підборі соціальних працівників. Висновки. Установи сфери соціального захисту та соціального забезпечення населення при формуванні власної стратегії мають розцінювати інформаційно-комунікаційний вектор розвитку як найважливіший засіб підвищення ефективності свого функціонування, оскільки від цього залежатиме результативність проведення соціальної політики в державі та рівень задоволення громадян соціальними послугами. Результати інформатизації соціальних процесів виявляються в імплементації автоматизованих інформаційних систем та побудові єдиного уніфікованого інформаційного простору сфери соціального забезпечення, розробці нових сервісних продуктів, електронній подачі документації і спрощенні процедури отримання соціального забезпечення, прозорості соціального забезпечення і, як результат, успішній соціальній політиці. Introduction. In the conditions of digital society formation, the informatization of the social security sphere is a necessary component and guarantee of successful implementation of social policy aimed at quality and timely satisfaction of citizens' needs. Therefore, a prerequisite for the effective functioning of social protection and public service authorities is the development and technical innovation of social services and channels for their implementation through automated information systems, should be consistent with the innovation strategy of development of the social sphere as a composite digital economy of the state. Purpose is to substantiate the expediency of application of the newest digital technologies in the sphere of social security and novelization of social services on this basis, as well as to reveal features and advantages of social protection of the population through automated information systems and channels of their implementation. Results. The necessity and role of informatization in the modern digital society and the main challenges that lead to its implementation in the field of social security have been substantiated. The key automated information systems, which contribute to the construction of a common information space of the social sphere and allow to increase social protection of the population in domestic conditions, as well as the emergence of a new service-oriented social service with a wide range of information and communication services, have been analyzed. The necessity of training and retraining of highly qualified creative specialists of new specialties was noted and generalized principles of systems of skills development in the conditions of informatization, which are important in the selection of social workers, were defined. Conclusions. Social protection and social welfare institutions, when formulating their own strategies, should consider the information and communications technology vector of development as an essential means of improving their functioning, since this will determine the effectiveness of social policy implementation in the State and the level of satisfaction of citizens with social services. The results of informatization of social processes are manifested in the implementation of automated information systems and the construction of a single unified information space of social security, the development of new service products, electronic filing of documentation and simplification of procedures for obtaining social security, transparency of social security and, as a result, successful social policy.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectінформатизаціяuk_UA
dc.subjectінформаційні системиuk_UA
dc.subjectсервісно орієнтована службаuk_UA
dc.subjectсоціальне забезпеченняuk_UA
dc.subjectсоціальні послугиuk_UA
dc.subjectinformatizationuk_UA
dc.subjectinformative systemsuk_UA
dc.subjectservice oriented officeuk_UA
dc.subjectpublic welfareuk_UA
dc.subjectsocial servicesuk_UA
dc.titleІнформатизація сфери соціального забезпечення як необхідна компонента формування цифрової економікиuk_UA
dc.title.alternativeInformatization of social providing as a main element in the formation of digital economyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Світ фінансів Випуск 1 2020 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кулина.pdf367.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.