Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/38293
Назва: Розвиток креативних індустрій в Україні: аналіз і оцінка
Автори: Бакуліна, Наталія
Фалович, Володимир
Ключові слова: креативна економіка
креативні індустрії
креативні галузі
creative economy
creative industries
creative area
Дата публікації: 2019
Видавництво: Економічна думка
Бібліографічний опис: Бакуліна, Н. Розвиток креативних індустрій в Україні: аналіз і оцінка [Текст] / Наталія Бакуліна, Володимир Фалович // Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України. - 2019. - Вип. 24. - С. 24-32.
Короткий огляд (реферат): Вступ. В умовах сучасного розвитку цифрових технологій та інформатизації суспільства ідеї продукують швидше, ніж будь-коли раніше, формуючи комерційні та споживчі цілі. Національні економіки не можуть ефективно розвиватися в замкненому середовищі. Сьогодні набагато простіше продати творчий продукт онлайн, хоча в багатьох країнах, що розвиваються, цього все ще важко досягти. У 2018 році в Глобальному звіті ЮНЕСКО було наголошено, що багато малих підприємств, у т. ч. творчих, із країн, що розвиваються стикаються з численними проблемами в процесі інтеграції до глобальних експортних ринків, на відміну від тих країн, котрі мають доступ до таких послуг, як логістика для доставки товарів за кордон, знання регуляторних вимог законодавства щодо експорту країн-імпортерів тощо. Актуальність розвитку креативних індустрій посилюється в період підвищення темпів економічного розвитку, глобалізації світової економіки та стирання національних кордонів країн. Мета. Метою статті є аналізування та оцінювання сучасного стану креативних індустрій в Україні, як одного з напрямків стратегічного розвитку країни. Методи дослідження. Для досягнення мети було використано методи аналізу та порівняння міжнародного досвіду, систематизації статистичних даних. Загальна картина розвитку креативних індустрій в Україні сформована за системним підходом. Результати. На основі аналізу літературних джерел, міжнародного досвіду та систематизації статистичних даних виявлено тенденції розвитку креативних індустрій в Україні. Визначено пріоритетні напрями розвитку цієї сфери, які забезпечать конкурентні переваги країни в умовах глобалізації. Доведено необхідність чіткого визначення креативних індустрій у вітчизняному законодавчому полі. Розкрито проблеми становлення та розвитку національного ринку креативних індустрій в Україні й окреслено шляхи їх розв’язання. Перспективи. Напрямок подальших досліджень полягає в акцентуванні уваги на формуванні цілісної, уніфікованої системи показників креативних індустрій, їх комплексного оцінювання на основі використання національного й зарубіжного досвіду. Це дасть змогу ідентифікувати креативні індустрії як стратегічний вектор розвитку економіки та виробити дієві інструменти їх ефективного впровадження й використання, а також належного нормативного і правового забезпечення. Introduction. In the modern development of digital technologies and the information society the ideas are produced faster than ever before, creating a commercial and consumer purposes. National economiсs can not develop effectively in a closed environment. Today is much easier to sell creative product online, but in many developing countries, it is still difficult to achieve. In 2018 the Global UNESCO report noted that many small businesses, including artists from developing countries face many challenges in integration into global export markets, unlike those countries with access to services such as logistics for the delivery of goods abroad, knowledge of regulatory requirements to export laws of importing countries and so on. The relevance of creative industries is amplified during the increase in economic development, globalization of the world economy and erasure of national boundaries. Purpose. The article aims to analyze the current state of creative industries in Ukraine and their evaluation as strategic development segment. Methods. To achieve the goal methods of analysis and comparison of international experience, ordering statistics are used. Formation of the overall picture of creative industries in Ukraine carried out based on a systematic approach. Results. The tendencies of development of creative industries in Ukraine are found out based on an analysis of the literature, international experience and organizing statistics,. The priority directions of development of the industry that provide competitive advantages in the context of globalization. The necessity of a clear definition of creative industries in domestic legislation. The problems of formation and development of creative industries in the national market in Ukraine and ways of solving them. Discussion. The direction of future research is focusing on building a coherent, unified system of indicators creative industries and their comprehensive evaluation on the basis of national and international experience. This will help identify the creative industry as a strategic vector of economic development and to develop effective tools for their effective implementation and use, and appropriate regulatory and legal support.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/38293
Розташовується у зібраннях:Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України Випуск 24 2019 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бакуліна.pdf1.2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.