Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/38378
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДавидюк, Андрій-
dc.contributor.authorDavydiuk, A.-
dc.date.accessioned2020-08-19T09:49:01Z-
dc.date.available2020-08-19T09:49:01Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationДавидюк, А. Деякі особливості взаємодії національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів із органами публічної влади [Текст] / Андрій Давидюк // Актуальні проблеми правознавства. – 2019. – Вип. 4. – С. 70-75.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/38378-
dc.description.abstractВисвітлено окремі правові аспекти взаємодії АРМА з іншими суб’єктами публічної влади. Взаємодія АРМА з органами державної влади – це урегульована правовими нормами спільна діяльність суб’єктів публічної влади, узгоджена засобами, формами, способами та термінами, мета якої спрямована на досягнення цілей публічного адміністрування менеджменту кримінальних активів. Ефективний публічний менеджмент активами потребує доступу до реєстрів та баз даних, які адмініструють інші органи влади. Таким чином, здебільшого взаємодія трансформується у витребування відомостей в односторонньому порядку. Такий стан речей обумовлює чималі труднощі політичного та правового характеру. Наприклад, з початку створення АРМА до сьогодні не укладено спільного порядку доступу АРМА до Єдиного реєстру досудових розслідувань, держателем якого є Генеральна прокуратура України. Процес взаємодії та спільної діяльності АРМА простежується не тільки протягом усіх процедур виявлення, розшуку, арешту, управління активами, а й у системі усієї вертикалі апарату держави. Динаміка виникнення нових нормативно-правових актів про взаємодію АРМА із державними, комунальними, самоврядними та приватними інституціями свідчить про необхідність розширення та унормування спільної діяльності у сфері менеджменту публічних активів. Втім, у деяких питаннях констатується дискусійність та невідповідність окремих положень Закону про АРМА та інших норм, що потребує врегулювання на рівні законопроєктної діяльності. Загальну класифікацію видів міжвідомчої взаємодії АРМА можна здійснити на основі таких критеріїв: 1) за суб’єктом та змістом взаємодії; 2) за функціями менеджменту кримінальних активів. Феномен «зворотної комунікації» із правоохоронними органами простежується за необхідності забезпечення міжнародної взаємодії за ініціативою іноземного партнера АРМА. У разі виконання іноземного запиту АРМА витребовує необхідну інформацію у правоохоронних органів із посиланням на іноземний запит як підставу. In the article explores some legal aspects of the interaction of ARMA with other public authorities. The inter- action of ARMA with public authorities is a legal regulation of the joint activity of public authorities, agreed by the means, forms, methods and terms aimed at achieving the goals of public administration of criminal assets management. Effective public asset management requires access to registries and databases administered by other authorities. That is why interactions are transformed into unilateral information extraction. There are considerable political and legal difficulties. For example, since the beginning of the establishment of the ARMA to date, no common procedure for ARMA accessing to the Unified Register of Pre-trial Investigations, held by the Prosecutor General’s Office of Ukraine. The process of interaction and joint activity of the ARMA is followed not only during all procedures of detection, search, arrest, asset management, but in all govern vertical system. The dynamics of the emergence of new regulations on the interaction of the ARMA with state, municipal, self- governing and private institutions indicates the needs to expand and standardize joint activities in the field of public asset management. However, in some issues there is a discussion and inconsistency of certain provisions of the ARMA Law and other norms, which necessity going to legislative activity. The general classification of types of interagency interaction of ARMA can be made by next criterial: 1) by the subject and content of the interaction; 2) the functions of criminal assets management. The phenomenon of «back communication» with law enforcement agencies takes place when ARMA ensuring international cooperation at the initiative of a foreign partner. In the case of a foreign request, the ARMA requests the necessary information from law enforcement agencies citing a foreign request as a basis.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectНаціональне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинівuk_UA
dc.subjectменеджмент кримінальних активівuk_UA
dc.subjectміжвідомча взаємодіяuk_UA
dc.subjectформи взаємодіїuk_UA
dc.subjectелектронна взаємодіяuk_UA
dc.subjectобмін інформацієюuk_UA
dc.subjectNational Agency of Ukraine for finding, tracing and management of assets derived from corruption and other crimesuk_UA
dc.subjectmanagement of criminal assetsuk_UA
dc.subjectinteragency interactionuk_UA
dc.subjectforms of interactionuk_UA
dc.subjectelectronic interactionuk_UA
dc.subjectinformation exchangeuk_UA
dc.titleДеякі особливості взаємодії національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів із органами публічної владиuk_UA
dc.title.alternativeSome significant peculiarities of interaction national agency of Ukraine from the questions of detection, development and management of the actives, received from corruption and other crimes against public authoritiesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми правознавства 2019 рік Випуск 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Давидюк.pdf392.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.