Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/38391
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧудик, Наталія-
dc.contributor.authorАнтоник, Євген-
dc.contributor.authorChudyk, N.-
dc.contributor.authorAntonyk, Ye.-
dc.date.accessioned2020-08-20T07:49:48Z-
dc.date.available2020-08-20T07:49:48Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЧудик, Н. Інститут викривачів у запобіганні та протидії корупції в Україні [Текст] / Наталія Чудик, Євген Антоник // Актуальні проблеми правознавства. – 2019. – Вип. 4. – С. 141-146.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/38391-
dc.description.abstractОбґрунтовано важливість інституту викривачів, який має вплинути на стан виявлення корупції в Україні та допомогти антикорупційним органам у протидії виявом організованої злочинності та негативних корупційних дій чиновників. Запропоновано вважати, що інститут викривачів є запобіжним заходом, який ставить за мету не просто знизити рівень виникнення та поширення корупції у суспільстві, а й стати багатовекторним законом, який не буде обмежуватися тільки корупційною сферою. Відповідно, щоб запобігти поширено систематичного та масштабного розкрадання, потрібно щоб у суспільства зародилася нетерпимість до виявів корупції у всіх сферах життя. Таким чином інформування антикорупційних органів, які здійснюють боротьбу із корупцією, є важливою перевагою для держави. Окрім того, суспільство має розуміти, що боротьба має бути не лише з окремими представниками вищої влади, а й не забувати про третіх осіб, які теж беруть участь у схемах незаконного збагачення. Відповідно досвід європейських країн повинен враховуватися при процесі реформування національного антикорупційного законодавства, оскільки у більшості країн світу були розроблені та ухвалені спеціальні закони для захисту викривачів. Таким чином, Україна теж повинна вжити усіх заходів для захисту життя та здоров’я як викривача, так і його рідних. З огляду на це наведено пропозиції, які мають повною мірою забезпечити діяльність інституту викривачів. Усі побоювання громадян бути викритими та підданими осуду серед інших потрібно мінімізувати. Створення на постійній основі інформаційних кампаній, які будуть орієнтовані на різні соціальні групи та спрямовані на підвищення рівня співпраці влади та громадян, має допомогти реалізувати антикорупційну політику. Таким чином, не слід забувати, що суспільство є рушійною силою, яке повинне усунути толерантне ставлення до корупції та допомогти у переході до нових форм співпраці, зокрема діалогу та партнерства. The article substantiates the importance of the Institute of whistleblowers, which should influence the state of detection of corruption in Ukraine and help anti-corruption bodies in combating organized crime and negative corruption of officials. The article also suggests that the Institute of whistleblowers is a precautionary measure that aims not only to reduce the occurrence and spread of corruption in society, but also to become a multi-vector law that will not be limited to the corruption sphere alone. Therefore, in order to prevent the spread, as a systematic and large-scale theft, it is necessary for society to be born intolerant of corruption in all walks of life. Thus, informing anti-corruption bodies that fight corruption is an important asset for the state. In addition, society must understand that the struggle must not only be with the individual representatives of the higher authorities, but also not to forget about third parties who also participate in illicit enrichment schemes. Therefore, the experience of European countries should be taken into account in the process of reforming national anti-corruption legislation, as special laws to protect whistleblowers have been drafted and adopted in most countries of the world. Thus, Ukraine must also take and ensure that all measures are taken to protect the life and health of both the debtor and his relatives. Therefore, the article provides suggestions that should fully support the activities of the Institute of whistleblowers. Thus, all citizens’ fears of being exposed and condemned, among others, must be minimized. Therefore, the creation of on-going information campaigns targeted at different social groups and aimed at enhancing the level of cooperation between the authorities and citizens should help to implement anti-corruption policies. Therefore, it should be remembered that society is the driving force behind the elimination of a tolerant attitude to corruption and to assist in the transition to new forms of cooperation, such as dialogue and partnership.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectвикривачuk_UA
dc.subjectвикриванняuk_UA
dc.subjectінститут викривачівuk_UA
dc.subjectмеханізм протидії корупціїuk_UA
dc.subjectправове регулюванняuk_UA
dc.subjectантикорупційне законодавствоuk_UA
dc.subjectwhistleblowersuk_UA
dc.subjectwhistlebloweringuk_UA
dc.subjectinstitute of whistleblowersuk_UA
dc.subjectmechanism for counteraction to regulationuk_UA
dc.subjectanti-corruption legislationuk_UA
dc.titleІнститут викривачів у запобіганні та протидії корупції в Україніuk_UA
dc.title.alternativeInstitute of criminals in prevention and anti-corruption in Ukraineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми правознавства 2019 рік Випуск 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чудик.pdf388.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.