Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/38450
Назва: Стратегія і тактика банківського маркетингу
Автори: Луців, Б. Л.
Забчук, Г. М.
Іващук, О. О.
Ключові слова: маркетингова стратегія
банківськи послуги
ринок банківських послуг
комунікаційна політика
банківський маркетинг
Дата публікації: 2019
Видавництво: Тернопіль, Вектор
Бібліографічний опис: Стратегія і тактика банківського маркетингу : опорн. консп. лекцій / уклад. Б. Л. Луців, Г. М. Забчук, О. О. Іващук. - Тернопіль : Вектор, 2019. - 53 с.
Короткий огляд (реферат): В опорному конспекті лекцій подано зміст основних тем дисципліни «Стратегія і тактика банківського маркетингу». Зокрема, висвітлено питання щодо основних концепцій, складових частин та функцій банківського маркетингу. Значна увага приділена етапам розроблення та реалізації стратегії та тактики банківського маркетингу. Окремі теми охоплюють питання щодо напрямів формування продуктової, цінової та комунікаційної політик комерційного банку, а також організації збуту банківських послуг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/38450
Розташовується у зібраннях:Курси лекцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketung.strategija.pdf1.11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.