Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/38450
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛуців, Б. Л.-
dc.contributor.authorЗабчук, Г. М.-
dc.contributor.authorІващук, О. О.-
dc.date.accessioned2020-09-09T09:41:42Z-
dc.date.available2020-09-09T09:41:42Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСтратегія і тактика банківського маркетингу : опорн. консп. лекцій / уклад. Б. Л. Луців, Г. М. Забчук, О. О. Іващук. - Тернопіль : Вектор, 2019. - 53 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/38450-
dc.description.abstractВ опорному конспекті лекцій подано зміст основних тем дисципліни «Стратегія і тактика банківського маркетингу». Зокрема, висвітлено питання щодо основних концепцій, складових частин та функцій банківського маркетингу. Значна увага приділена етапам розроблення та реалізації стратегії та тактики банківського маркетингу. Окремі теми охоплюють питання щодо напрямів формування продуктової, цінової та комунікаційної політик комерційного банку, а також організації збуту банківських послуг.uk_UA
dc.publisherТернопіль, Векторuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectбанківськи послугиuk_UA
dc.subjectринок банківських послугuk_UA
dc.subjectкомунікаційна політикаuk_UA
dc.subjectбанківський маркетинг-
dc.titleСтратегія і тактика банківського маркетингуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Курси лекцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketung.strategija.pdf1.11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.