Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/38468
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКифяк, Василь-
dc.contributor.authorКифяк, Олександр-
dc.contributor.authorKyfyak, Vasil-
dc.contributor.authorKyfyak, Oleksandr-
dc.date.accessioned2020-09-18T08:51:17Z-
dc.date.available2020-09-18T08:51:17Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКифяк, В. Діджиталізація процесів розвитку туристичних дестинацій у західноукраїнських прикордонних регіонах [Текст] / Василь Кифяк, Олександр Кифяк // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – 2020. – Вип. 2. – С. 162-173.uk_UA
dc.identifier.issn1993-0240-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/38468-
dc.description.abstractВступ. Процеси формування та розвитку туристичних дестинацій у західноукраїнських прикордонних регіонах свідчать про зростання впливу на розвиток туризму Інтернет-ресурсів, мобільних платформ та додатків, використання різноманітного програмного забезпечення та інших цифрових продуктів. Актуальним питанням є впровадження інформаційно-комунікаційних технологій та формування системи взаємовідносин між туристом і туристичною дестинацією. З огляду на це стаття присвячена дослідженню використання цифрових технологій у розвитку туристичних дестинацій. Методи. Методичною основою дослідження є загальнонаукові та економіко- статистичні методи: – аналізу та синтезу – для дослідження переваг впровадження цифрових технологій у сферу туризму; – експертного оцінювання – на основі певної сукупності індивідуальних думок експертів, дало змогу отримати об’єктивну оцінку щодо необхідності впровадження цифрових продуктів у розвиток туристичних дестинацій; – індукції, дедукції – для визначення напрямів розвитку туристичних дестинацій; –опитування – для визначення джерел інформації, що спонукали до туристичної поїздки та ін. Результати. На основі аналізу діяльності туристичних центрів у західно- українських прикордонних регіонах визначено переваги діджиталізації у розвитку туристичних дестинацій та розкрито подальші можливості цифрового туризму. Шляхом проведення експертного оцінювання деталізовано цифрові продукти та підтверджена необхідність їхнього впровадження у розвиток туристичних дестинацій. Проведено анкетне опитування респондентів в інформаційних туристичних центрах окремих західноукраїнських міст, що сприяло визначенню основних джерел інформації, які вплинули на бажання здійснити туристичну поїздку в туристичну дестинацію. Розглянуто міжнародний досвід використання цифрових технологій у функціонуванні локальних туристичних дестинацій у Сучавському повіті (Румунія), що дало змогу встановити сучасні підходи до розвитку туризму та впровадженню нових понять, таких як інформаційні системи дестинацій. З метою повноцінного задоволення потреб сучасних туристів та ефективного використання туристичних ресурсів запропоновано створення «розумних» територій, де завдяки цифровим технологіям та застосуванню інноваваційних приладів можна не тільки повноцінно використати туристичний потенціал та створити нові можливості для його зростання, а й зробити перебування туристів на території дестинації більш комфортним та безпечним. Перспективи. Перспективність здійснення подальших досліджень передбачає розробку та впровадження комплексу заходів стимулювання щодо активізації процесів діджиталізації розвитку туристичних дестинацій та пошук інструментарію підтримки впровадження цифрових технологій у туристичну сферу. Introduction. The processes of formation and development of tourist destinations in the border regions of Western Ukraine testify to the growing influence of Internet resources, mobile platforms and applications, use of various software and other digital products on tourism development. The urgent issue remains the introduction of information and communication technologies and the formation of a system of relations between the tourist and the tourist destination. In view of this, the article is devoted to the study of the use of digital technologies in the development of tourist destinations. Methods. The methodological basis of the study are general scientific and economic- statistical methods: analysis and synthesis – to explore the benefits of implementing digital technologies in tourism; peer review – based on a set of individual expert opinions, allowed to obtain an objective assessment of the need to introduce digital products in the development of tourist destinations; inductions, deductions – to determine the directions of development of tourist destinations; survey – to identify sources of information that prompted a tourist trip, etc. Results. On the basis of the analysis of the activity of tourist centers in the western Ukrainian border regions the advantages of digitization in the development of tourist destinations were determined and further possibilities of digital tourism were revealed. Through the expert evaluation, digital products were detailed and the need for their introduction into the development of tourist destinations was confirmed. A survey was conducted of respondents in the information tourist centers of some Western Ukrainian cities, which helped to identify the main sources of information that influenced the desire to make a tourist trip to a tourist destination. The international experience of using digital technologies in the functioning of local tourist destinations in Suceava County (Romania) is considered, which allowed establishing modern approaches to tourism development and introduction of new concepts, such as destination information systems. In order to fully meet the needs of modern tourists and efficient use of tourist resources, it is proposed to create «smart» territories where, through digital technology and the use of innovative devices, not only can full use of tourism potential and create new opportunities for its growth, but also make tourists stay at their destination more comfortable and secure. Prospects. The prospect of further research involves the development and implementation of a set of stimulating measures to intensify the processes of digitization of tourism destinations and search for tools to support the introduction of digital technologies in the tourism sector.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectрегіонuk_UA
dc.subjectдіджиталізаціяuk_UA
dc.subjectцифрові продуктиuk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectтуристичні дестинаціїuk_UA
dc.subjecttourismuk_UA
dc.subjectdevelopmentuk_UA
dc.subjectregionuk_UA
dc.subjectdigitalizationuk_UA
dc.subjectdigital productsuk_UA
dc.subjectinformation technologiesuk_UA
dc.subjecttourist destinationsuk_UA
dc.titleДіджиталізація процесів розвитку туристичних дестинацій у західноукраїнських прикордонних регіонахuk_UA
dc.title.alternativeDigitalization of processes of tourist destinations development in Western Ukrainian border regionsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2020 Випуск 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кифяк.pdf572.35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.