Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/38550
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГородецький, Микола Ярославович-
dc.contributor.authorHorodetskyy, M. Ya.-
dc.date.accessioned2020-10-06T11:27:29Z-
dc.date.available2020-10-06T11:27:29Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГородецький, Микола Ярославович Управління конкурентоспроможністю підприємств автосервісу [Текст] : дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Микола Ярославович Городецький. – Тернопіль : ТНЕУ, 2020. – 207 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/38550-
dc.description.abstractДисертацію присвячено дослідженню теоретичних та практичних підходів до управління конкурентоспроможністю підприємств автосервісу. Вдосконалено визначення структурно-функціональних взаємозв’язків основних компонентів конкуренції підприємства. Здійснено аналіз тенденцій розвитку підприємств автосервісу України: визначено слабкі та сильні сторони. Виокремлено чинники впливу на рівень конкурентоспроможності підприємств автосервісу. Здійснено моніторинг системи управління вибірки автосервісних підприємств. Запропоновано методичні підходи до формування інструментів для забезпечення конкурентоспроможності підприємств автосервісу, що базуються на компонентах визначення конкурентних переваг, які характеризуються ресурсним, кадровим, інноваційним потенціалом і доповнюються моделлю управління ними. На основі здійсненого аналізу розроблено модель формування конкурентних переваг автосервісних послуг та модель виробничих потужностей підприємств автосервісу, які охоплюють питання удосконалення управління матеріальними потоками й інформаційним забезпеченням самого процесу прийняття замовлень. Запропоновано алгоритмом планування заходів маркетингових комунікацій для просування автосервісних послуг з використанням цільових методів формування витрат на маркетингові комунікації.uk_UA
dc.publisherТернопіль : ТНЕУuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectстратегії конкурентоспроможностіuk_UA
dc.subjectпідприємства автосервісуuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectбізнес-процеси автосервісного підприємстваuk_UA
dc.subjectконкурентний потенціалuk_UA
dc.subjectуправління конкурентоспроможністюuk_UA
dc.subjectконкурентні перевагиuk_UA
dc.titleУправління конкурентоспроможністю підприємств автосервісуuk_UA
dc.title.alternativeCompetitiveness management of car service enterprisesuk_UA
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
disertacja-gorodeckij.pdf4.5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.