Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/38564
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПтащенко, Олена Валеріївна-
dc.contributor.authorPtashchenko, O.-
dc.date.accessioned2020-10-06T12:41:16Z-
dc.date.available2020-10-06T12:41:16Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПтащенко, Олена Валеріївна Міжнародний маркетинг високих технологій у глобальному економічному просторі [Текст] : дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.02 / Олена Валеріївна Птащенко. – Тернопіль : ТНЕУ, 2020. – 509 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/38564-
dc.description.abstractУ дисертаційній роботі здійснено комплексне дослідження теоретико-методологічних засад іприкладних аспектів формування міжнародного маркетингу високих технологій в умовах глобального економічного простору. Розглянуто процеси трансформації глобального економічного простору як умов розвитку міжнародного маркетингу на світовому ринку високих технологій та виявлено тенденції та закономірності розвитку ринку високих технологій для виокремлення його основних протиріч та головних учасників ринку. Проаналізовано особливості розвитку міжнародного маркетингу високих технологій для визначення пріоритетних напрямів його розвитку на ринку високих технологій та окреслено категоріальний базис предметної області дослідження для визначення основних понять концепції розвитку міжнародного маркетингу високих технологій. Розроблено методологічний підхід до дослідження міжнародного маркетингу високих технологій. Виокремлено стратегічні інструменти міжнародних маркетингових комунікацій для розробки комунікаційних стратегій та заходів з їх подальшої реалізації, розроблено оцінювально-аналітичне забезпечення використання інструментів міжнародного маркетингу високих технологій для пошуку можливостей та реалізації високотехнологічної продукції підприємств України на світовому ринку. Запропоновано концептуальну модель реалізації інструментарію міжнародного маркетингу для підприємств України на світовому ринку високих технологій та представлено розроблені практичні рекомендації щодо використання інструментів міжнародного маркетингу для підприємств України для їх позиціонування на світовому ринку високих технологій.uk_UA
dc.publisherТернопіль : ТНЕУuk_UA
dc.subjectміжнародний маркетингuk_UA
dc.subjectміжнародний маркетинг високих технологійuk_UA
dc.subjectринок високих технологійuk_UA
dc.subjectмаркетингові інструментиuk_UA
dc.subjectмаркетинговий комплексuk_UA
dc.subjectвисокі технологіїuk_UA
dc.subjectІнтернет-маркетингuk_UA
dc.subjectглобальний економічний простірuk_UA
dc.titleМіжнародний маркетинг високих технологій у глобальному економічному просторіuk_UA
dc.title.alternativeInternational marketing of high technologies in the global economic spaceuk_UA
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dis_robota-ptaschenko.pdf7.84 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.