Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/38612
Назва: Особливості розвитку інтернет-маркетингу підприємств
Автори: Борисяк, Олена Володимирівна
Окрепка, Лілія Юріївна
Дата публікації: 2020
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Борисяк, О. В., Окрепка, Л. Ю. Особливості розвитку інтернет-маркетингу підприємств [Текст] / О. В. Борисяк, Л. Ю. Окрепка // Економічний і соціальний розвиток України в ХХІ столітті : національна візія та виклики глобалізації : зб. тез доп. XVII Міжнар. наук.-практ. конф. молодих вчених [м. Тернопіль, 14-15 травня 2020 р.]. Тернопіль : ТНЕУ, 2020. - С. 117-119.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/38612
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Борисяк О. Окрепка Л.pdf343.23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.