Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/38613
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBorysiak, Olena-
dc.contributor.authorBrych, Vasyl-
dc.contributor.authorBrych, Bogdan-
dc.contributor.authorБорисяк, Олена Володимирівна-
dc.contributor.authorБрич, Василь Ярославович-
dc.contributor.authorБрич, Богдан Васильович-
dc.date.accessioned2020-10-26T17:03:48Z-
dc.date.available2020-10-26T17:03:48Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationBorysiak, O. Digital marketing components of providing information about energy service companies in the conditions of green energy development [Text] / O. Borysiak, V. Brych, B. Brych // New trends in the economic systems management in the context of modern global challenges : collective monograph / scientific edited by M. Bezpartochnyi // VUZF University of Finance, Business and Entrepreneurship. – Sofia : VUZF Publishing House «St. Grigorii Bogoslov», 2020. – Vol. 2. – P. 231-240uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/38613-
dc.titleDigital marketing components of providing information about energy service companies in the conditions of green energy developmentuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Borysiak_Brych.pdf474.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.