Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/38958
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧекаловська, Галина Збиславівна-
dc.date.accessioned2020-11-08T16:09:34Z-
dc.date.available2020-11-08T16:09:34Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЧекаловська Г. З. Бенчмаркінг як інструмент підвищення конкурентоспро-можності закладу вищої освіти // Причорноморські економічні студії. – 2018. – Випуск 32.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/38958-
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні питання щодо сутності та впровадження бенчмаркінгу на вітчизняному ринку освітніх послуг. Зокрема, охарактеризовано видову специфіку бенчмаркінгу, розкрито етапи його реалізації та окреслено перспективи використання закладами вищої освіти України як методу підвищення їхньої конкурентоспроможності. The article deals with the main questions about the essence and implementation of benchmarking in the domestic market of educational services. In particular, the specific character of benchmarking has been characterized, the stages of its realization are outlined and prospects of using higher education institutions of Ukraine as a method of increasing their competitiveness are outlined.uk_UA
dc.subjectбенчмаркінг, вища освіта, освітні послуги, маркетинг, конкуренціяuk_UA
dc.subjectbenchmarking, higher education, educational services, marketing, competition.uk_UA
dc.titleБенчмаркінг як інструмент підвищення конкурентоспроможності закладу вищої освітиuk_UA
dc.title.alternativeBENCHMARKING AS A METHOD OF INCREASING COMPETITIVENESS OF HIGHER EDUCATION INSTITUTIONSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
бенчманкынг 2018.pdf175.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.