Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/38994
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМуравська, Юлія Євгенівна-
dc.date.accessioned2020-11-10T11:36:48Z-
dc.date.available2020-11-10T11:36:48Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.isbn978-966-654-544-5-
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/38994-
dc.description.abstractВ даний час, внаслідок динамічного розвитку глобалізації і комп'ютеризації, організації та підприємства змушені використовувати на практиці широкий і багатовимірний аналіз діяльності конкурентів на місцевому, регіональному та глобальному рівнях. Це не випадково, що такі поняття, як «стратегічна розвідка» або «економічна розвідка» стали звичайним явищем як в теорії, так і в практиці функціонування господарюючих суб’єктів. Таким чином, потреби ринку зумовили створення численних агенцій економічної розвідки, які задовольняють складні інформаційні потреби клієнтів. На думку автора, необхідно шукати джерела ринкової розвідки у воєнній. Багато з способів та методів розвідки, що застосовуються у воєнній сфері, впроваджувалися в цивільних економічних спецслужбах.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЕкономічна думкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК 338.24: 351.863;-
dc.subjectекономчна розвідкаuk_UA
dc.subjectвоєнна розвідкаuk_UA
dc.titleЕКОНОМІЧНА ТА ВОЄННА РОЗВІДКА: ВІД ТЕОРІЇ ДО ПРАКТИКИuk_UA
dc.typeBook chapteruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Муравська _текст .pdf340.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.