Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/3913
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВашків, Олександр Павлович-
dc.contributor.authorВашків, Леся Петрівна-
dc.date.accessioned2016-10-15T20:04:57Z-
dc.date.available2016-10-15T20:04:57Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationВашків, О. П. Кейс-метод як засіб активізації навчального процесу [Текст] / О. П. Вашків, Л. П. Вашків // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. – 2014. – № 1. – С. 192–196.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/3913-
dc.description.abstractУ статті розглядаються практичні аспекти застосування кейс-методу у процесі вивчення питань соціальної відповідальності бізнесу, деталізується ситуаційна вправа на рівні її складових елементів, характеризуються особливості кейс-методу та його переваги у порівнянні з традиційними формами навчання. Запропоновано також сценарій конкретної ситуаційної вправи «Хліб наш насущний», що був підготовлений в результаті участі авторів у державній програмі «Українська ініціатива», за якою передбачалось стажування на підприємствах Німеччини. The article presents practical aspects of case-method usage in the process of researching social responsibility of business; the article also gives a detailed insight into a situational exercise on the level of its constituting elements; the peculiarities and the advantages of case-method are characterized and compared to the traditional teaching methods. This article also presents a scenario of a situational exercise «Our daily bred», which has been prepared as a result of authors taking part in the state programme «Ukrainian Initiative», that presupposed training in the enterprises in Germany.uk_UA
dc.publisherТернопіль, ТНПУ ім. В.Гнатюкаuk_UA
dc.subjectкейс-методuk_UA
dc.subjectситуаційна вправаuk_UA
dc.subjectсоціальна відповідальність бізнесуuk_UA
dc.subjectпедагогікаuk_UA
dc.subjectcase-methoduk_UA
dc.subjectsituational exerciseuk_UA
dc.subjectsocial responsibility of businessuk_UA
dc.subjectpedagogyuk_UA
dc.titleКейс-метод як засіб активізації навчального процесу майбутніх економістівuk_UA
dc.title.alternativeCase method as a means to intensify the educational process of intending economistsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.