Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/3913
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Вашків, Олександр Павлович | - |
dc.contributor.author | Вашків, Леся Петрівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-10-15T20:04:57Z | - |
dc.date.available | 2016-10-15T20:04:57Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Вашків, О. П. Кейс-метод як засіб активізації навчального процесу [Текст] / О. П. Вашків, Л. П. Вашків // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. – 2014. – № 1. – С. 192–196. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/3913 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються практичні аспекти застосування кейс-методу у процесі вивчення питань соціальної відповідальності бізнесу, деталізується ситуаційна вправа на рівні її складових елементів, характеризуються особливості кейс-методу та його переваги у порівнянні з традиційними формами навчання. Запропоновано також сценарій конкретної ситуаційної вправи «Хліб наш насущний», що був підготовлений в результаті участі авторів у державній програмі «Українська ініціатива», за якою передбачалось стажування на підприємствах Німеччини. The article presents practical aspects of case-method usage in the process of researching social responsibility of business; the article also gives a detailed insight into a situational exercise on the level of its constituting elements; the peculiarities and the advantages of case-method are characterized and compared to the traditional teaching methods. This article also presents a scenario of a situational exercise «Our daily bred», which has been prepared as a result of authors taking part in the state programme «Ukrainian Initiative», that presupposed training in the enterprises in Germany. | uk_UA |
dc.publisher | Тернопіль, ТНПУ ім. В.Гнатюка | uk_UA |
dc.subject | кейс-метод | uk_UA |
dc.subject | ситуаційна вправа | uk_UA |
dc.subject | соціальна відповідальність бізнесу | uk_UA |
dc.subject | педагогіка | uk_UA |
dc.subject | case-method | uk_UA |
dc.subject | situational exercise | uk_UA |
dc.subject | social responsibility of business | uk_UA |
dc.subject | pedagogy | uk_UA |
dc.title | Кейс-метод як засіб активізації навчального процесу майбутніх економістів | uk_UA |
dc.title.alternative | Case method as a means to intensify the educational process of intending economists | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Вашків Л, Вашків О. Кейс-метод як засіб активізації навчального процесу майбутніх економістів.pdf | 254.07 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.