Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/3943
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПисьменний, Віталій-
dc.contributor.authorPysmennyi, Vitaliy-
dc.date.accessioned2016-10-17T11:19:09Z-
dc.date.available2016-10-17T11:19:09Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationПисьменний, В. Планування надходжень податку на доходи фізичних осіб до місцевих бюджетів [Текст] / Віталій Письменний // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2016. - Вип. 2. - С. 80-89.uk_UA
dc.identifier.issn1993-0240-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/3943-
dc.description.abstractОбґрунтовано роль податку на доходи фізичних осіб як бюджетоутворюючого джерела доходів місцевих бюджетів України, а також його можливості в частині макроекономічної стабілізації та мікроекономічного регулювання. Встановлено, що від ефективності планування цього податку залежать не тільки обсяги надходження і стан фінансового забезпечення місцевого самоврядування, а й рівень податкового навантаження на платників податків. Вивчено вплив загальних і спеціальних чинників на визначення очікуваних значень надходжень до місцевих бюджетів податку на доходи фізичних осіб. До перших віднесено відсутність єдиної методики бюджетного планування, відстороненість органів державної фіскальної служби від процесу складання проектів місцевих бюджетів, розподіл податкових надходжень між бюджетами різних рівнів. До других - кількість платників податку, пільги з оподаткування доходів фізичних осіб, обсяги оподатковуваних доходів і ставки податку. Доведено, що Методика прогнозування надходжень податку на доходи фізичних осіб, яку використовують місцеві фінансові органи в бюджетному плануванні, не дає змоги забезпечити обґрунтованість його надходжень та узгодженість рішень на стадії складання проектів місцевих бюджетів. Встановлено, якщо й надалі її будуть використовувати у бюджетному плануванні, то без внесення конструктивних змін у формалізований розрахунок цього податку буде важко або взагалі неможливо забезпечити відповідність між плановими та фактичними значеннями. Визначено комплекс заходів щодо вдосконалення планування надходжень до місцевих бюджетів податку на доходи фізичних осіб. Зокрема, запропоновано створити інституційне середовище процесу планування й інформаційно-аналітичну систему для розрахунку цього податку. Це дало б змогу автоматизувати процес бюджетного планування та забезпечити точність визначення очікуваних значень надходжень до місцевих бюджетів податку на доходи фізичних осіб без істотного впливу людського фактора і корупційних ризиків.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectбюджетне плануванняuk_UA
dc.subjectмісцеві бюджетиuk_UA
dc.subjectподаткові надходженняuk_UA
dc.subjectподаток на доходи фізичних осібuk_UA
dc.titleПланування надходжень податку на доходи фізичних осіб до місцевих бюджетівuk_UA
dc.title.alternativeLocal budgets personal income tax planninguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2016 Випуск 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Письменний В..pdf228.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.