Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/39588
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорисова, Т. М.-
dc.contributor.authorМонастирський, Г. Л.-
dc.contributor.authorОстроверхов, В. М.-
dc.contributor.authorХрупович, С. Є.-
dc.contributor.authorБорисяк, О. В.-
dc.contributor.authorІванечко, Н. Р.-
dc.contributor.authorЧайковський, Я. І.-
dc.contributor.authorВівчар, О. І.-
dc.contributor.authorДеділова, Т. В.-
dc.contributor.authorФедотова, І. В.-
dc.contributor.authorБочарова, Н. А.-
dc.contributor.authorКовбатюк, М. В.-
dc.contributor.authorШевчук, В. О.-
dc.contributor.authorСтрілок, І. І.-
dc.contributor.authorШкляр, В. В.-
dc.contributor.authorМариненко, Н. Ю.-
dc.contributor.authorВітенько, Т. М.-
dc.contributor.authorЛазарюк, В. В.-
dc.contributor.authorШанайда, В. В.-
dc.contributor.authorЧеченюк, І. Б.-
dc.date.accessioned2020-12-02T12:16:09Z-
dc.date.available2020-12-02T12:16:09Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationІнституційні засади і маркетингові імперативи сталого розвитку [Електронний ресурс] : монографія / Т. М. Борисова, Г. Л. Монастирський, В. М. Островерхов [та ін.] ; за ред. Т. М.Борисової, Г. Л. Монастирського. - Тернопіль : Економічна думка ЗУНУ, 2020. - 340 с.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-654-598-8-
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/39588-
dc.description.abstractУ монографії розглянуто науковий досвід стосовно теоретично-методологічних засад маркетингового забезпечення сталого розвитку міського громадського транспорту; досліджено потенціал маркетингу у його забезпеченні, обгрунтовано організаційноекономічні заходи з маркетингового забезпечення сталого розвитку міського громадського транспорту. Розрахована на наукових і практичних працівників, викладачів і студентів вищих навчальних закладів, представників громадських організацій та урядових структур.uk_UA
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.subjectінституційні засади сталого розвиткуuk_UA
dc.subjectмаркетингові інструменти сталого розвиткуuk_UA
dc.subjectмаркетинг некомерційних організаційuk_UA
dc.titleІнституційні засади і маркетингові імперативи сталого розвиткуuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:Монографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Борисова Т.М. Монографія 2020.pdf3.81 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.