Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/3963
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКізима, Тетяна-
dc.contributor.authorОнищук, Вікторія-
dc.contributor.authorKizyma, Tetjana-
dc.contributor.authorOnyshchuk, Viktorija-
dc.date.accessioned2016-10-18T08:37:48Z-
dc.date.available2016-10-18T08:37:48Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКізима, Т. Державна політика стимулювання грошових переказів трудових мігрантів: зарубіжний досвід та вітчизняні реалії [Текст] / Тетяна Кізима, Вікторія Онищук // Світ фінансів. – 2016. – Вип. 1. – С. 47-57.uk_UA
dc.identifier.issn1818-5754-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/3963-
dc.description.abstractРозглянуто теоретико-методологічні засади формування грошових переказів трудових мігрантів, а також проаналізовано їх обсяг, канали і напрями використання. Наголошено на ключових проблемах, пов’язаних із об’єктивною оцінкою обсягів міграційного капіталу та забезпечення чіткої державної політики регулювання доходів трудових мігрантів. Зазначено переваги та визначено ризики стимулювання грошових надходжень від трудових мігрантів. Окреслено зарубіжний досвід регулювання грошових переказів трудових мігрантів. Надано рекомендації щодо державної політики України в сфері регулювання міграційного капіталу. Introduction. State policy of incomes regulation of migrant workers is an important component of social policy, as sustainable economic development, people’s welfare increase is impossible without the formation of socially rightful and economically prosperous society. Purpose lies in reasoning the economic essence of remittances, as well as analysis of the main vectors of state policy in the income regulation of from labour migration with appropriate verification of existing problems and outlining suggestions for its improvement in current conditions. Results. Considering this study we suggest: improving the mechanism of remittances, encourage remittances from labour migrants to increase their volumes; create conditions for the productive use of remittances; direct transfers for the benefit of small business; increase the level of financial literacy of migrants and their families; promote legal and organized migration; establish close links with the diaspora, and etc. Conclusion. The maximal effort should be made to civilize the migration processes, in order to launch successfully all the infrastructural chains of departure, employment, transfer of funds, returning emigrants back to their motherland. If the authorities fulfill this, millions of workers will reward them with the significant increase in remittances into Ukraine, new knowledge, experience, innovation, investment, creation of new enterprises at home, and therefore, new workplaces.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectтрудова міграціяuk_UA
dc.subjectміграційний капіталuk_UA
dc.subjectдоходи від трудової міграціїuk_UA
dc.subjectгрошові перекази трудових мігрантівuk_UA
dc.subjectдоходи домогосподарствuk_UA
dc.subjectдобробут домогосподарствuk_UA
dc.subjectlabor migrationuk_UA
dc.subjectmigration capitaluk_UA
dc.subjectincome from labor migrationuk_UA
dc.subjectremittances of migrant workersuk_UA
dc.subjecthousehold incomeuk_UA
dc.subjecthousehold wealthuk_UA
dc.titleДержавна політика стимулювання грошових переказів трудових мігрантів: зарубіжний досвід та вітчизняні реаліїuk_UA
dc.title.alternativeState policy in migrant remittances incitement: international experience and domestic realitiesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Світ фінансів Випуск 1 2016 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кізима Т..pdf868.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.