Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/39774
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛитвин, Зоряна Богданівна-
dc.date.accessioned2020-12-08T19:32:30Z-
dc.date.available2020-12-08T19:32:30Z-
dc.date.issued2015-04-
dc.identifier.issn978-617-7178-79-7 УДК 3303(477)(063)-
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/39774-
dc.description.abstractВикористання інформаційних технологій у маркетингу мають свою специфіку.Вони потребують якісної автоматизації, великих сховищ даних, доступу і пошуку інформації у базах даних, наявність потужних засобів комп’ютерних комунікацій, тощо. Будь-яку інформаційну технологію простіше всього розробляти і реалізовувати з використанням сучасних програмних продуктів, це також забезпечить високу якість роботи такої технології і розробку достовірних звітів, на основі великої кількості оперативної інформації. Реалізація всіх можливих технологій для бізнес-аналізу за допомогою якогось одного програмного продукту малоймовірне, а якщо і можливе, то не забезпечить результату найвищої якості.uk_UA
dc.publisherДніпропетровськ, міжнародна науково-практична конференція Принципи нової економіки України та формування її фінансово-інвестиційної основиuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectінформаційне забезпеченняuk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectмаркетингові рішенняuk_UA
dc.subjectінформаційні системиuk_UA
dc.subjectуправління виробничими ресурсамиuk_UA
dc.subjectаналітичне дослідженняuk_UA
dc.subjectмаркетингове дослідженняuk_UA
dc.titleІнформаційне забезпечення маркетингової діяльності сучасного підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.