Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/39776
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПиріг, Галина-
dc.contributor.authorКрупка, Андрій-
dc.date.accessioned2020-12-09T10:34:27Z-
dc.date.available2020-12-09T10:34:27Z-
dc.date.issued2020-10-30-
dc.identifier.citationКреативна економіка: виклики та перспективи в кризових умовах/Андрій Крупка, Галина Пиріг//ФМЗКПНЕС, 30 жовтня 2020 року.—Т.: ФОП Паляниця ВА, 2020.—С. 80–82.—(Майбутнє конкурентоспроможності: розумне управління, розумні території, розумний бізнес).uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/39776-
dc.description.abstractВ Україні уже давно назріла потреба системної підтримки творчих індустрій, адже в теперішньому комерціалізованому світі культура поступово стає товаром. Сьогодні надзвичайно важливо знайти спосіб використати механізм товарно-грошових відносин для поширення тих цінностей, що їх несе в собі культура та мистецтво. А без каналів і мереж поширення таких цінностей неможливо вибудувати ланцюжок культурного самовідтворення суспільства, коли цінності стають нормою, закріпленою ментально і на підсвідомому рівні, що проникає у повсякденняuk_UA
dc.publisherМатеріали Ⅴ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах “uk_UA
dc.subjectкреативна економікаuk_UA
dc.titleКреативна економіка: виклики та перспективи в кризових умовахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Креативна економіка.pdf798.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.