Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/39853
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чимшит, Сергій | - |
dc.contributor.author | Головкова, Людмила | - |
dc.contributor.author | Грабовський, Ігор | - |
dc.contributor.author | Якимова, Алла | - |
dc.date.accessioned | 2020-12-10T14:13:34Z | - |
dc.date.available | 2020-12-10T14:13:34Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Концептуальні засади розробки стратегії бюджетної децентралізації в Україні [Текст] / Сергій Чимшит, Людмила Головкова, Ігор Грабовський, Алла Якимова // Журнал європейської економіки. – 2020. – Т. 19, № 2. – С. 335-361. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/39853 | - |
dc.description.abstract | Обґрунтовано, що головними стратегічними завданнями модернізації системи державного управління та територіальної організації влади мають бути формування ефективного місцевого самоврядування, створення комфортних умов для проживання громадян та надання їм високоякісних і доступних публічних послуг. Акцентовано, що наявність економічно активних суб’єктів господарювання, достатня кількість кваліфікованих трудових ресурсів та розвинена промислова й соціальна інфраструктура є основою для успішного розвитку громад. Визнано, що у суспільстві досі відсутні дієві механізми впливу, в тому числі фінансові, на органи місцевого самоуправління та рішення, які вони приймають. Досліджено фінансові важелі впливу на регіональний розвиток. Проаналізовано актуальні фінансові проблеми децентралізації в Україні та вплив національного економічного розвитку й бюджетної політики держави на фінансові можливості органів місцевого самоврядування. Визначено концептуальні напрями і резерви підвищення фінансової незалежності регіонів. Зазначено, що головними результатами реформи з бюджетної децентралізації мають стати не стільки більш ефективний розподіл та перерозподіл фінансових ресурсів громади, скільки підвищення зацікавленості й зростання можливостей органів місцевого самоврядування у збільшенні надходжень до місцевих бюджетів, пошуку резервів їх наповнення і покращенні ефективності адміністрування податків та зборів. Наголошено, що місцеві органи самоврядування повинні чітко засвоїти причинно-наслідковий зв’язок: наявність достатніх ресурсів у місцевих бюджетах – це наслідок досягнення рівня економічної активності регіону. Вказано, що на рівні держави також необхідно надати місцевим органам самоврядування дієві механізми управління. | uk_UA |
dc.publisher | ТНЕУ | uk_UA |
dc.subject | Бюджетна політика | uk_UA |
dc.subject | ВВП | uk_UA |
dc.subject | децентралізація | uk_UA |
dc.subject | стратегія | uk_UA |
dc.subject | місцеві органи влади | uk_UA |
dc.subject | громада | uk_UA |
dc.subject | місцеві бюджети | uk_UA |
dc.subject | фінансові важелі | uk_UA |
dc.subject | проблеми | uk_UA |
dc.title | Концептуальні засади розробки стратегії бюджетної децентралізації в Україні | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал європейської економіки Том 19 (№2) Червень 2020 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ЧИМШИТ.pdf | 461.75 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.