Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/40276
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШкіцька, Ірина Юріївна-
dc.date.accessioned2021-01-11T13:36:48Z-
dc.date.available2021-01-11T13:36:48Z-
dc.date.issued2020-06-25-
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/40276-
dc.descriptionШкіцька, І. Ю. Підвищення комунікативної культури працівників Служби судової охорони: ключові моменти тренінгу [Текст] // Інформація та соціум: матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (25 червня 2020 року) / редкол.: О. М. Анісімова (голова), О. Є. Гомотюк та ін. Вінниця: ДонНУ імені Василя Стуса, 2020. — C. 9-13.uk_UA
dc.description.abstractТези присвячено висвітленню ключових моментів тренінгу з підвищення комунікативної культури працівників служби судової охорони. Автор описує комунікативні тактики, які використовують "проблемні" відвідувачі судових установ, та окреслює шляхи нейтралізації їхнього маніпулятивного впливу. Окреслено та схарактеризовано ефективні поведінкові тактики працівників служби судової охорони. Запропоновано вправи, які допоможуть працівникам служби судової охорони гармонізувати ділову комунікацію. Автор звертає увагу на прагматичний потенціал звертань і розмежовує фрази, які сприяють заспокоєнню схвильованої людини, та фрази, які погіршують її емоційний стан. Ключові слова: комунікативна культура, працівники служби судової охорони, поведінкова тактика, звертання, вправа. Тезисы посвящены освещению ключевых моментов тренинга по повышению коммуникативной культуры работников службы судебной охраны. Автор описывает коммуникативные тактики, которые используют "проблемные" посетители судебных органов, и определяет пути нейтрализации их манипулятивного воздействия. Определены и охарактеризованы эффективные поведенческие тактики работников службы судебной охраны. Предложены упражнения, которые помогут сотрудникам службы судебной охраны гармонизировать деловую коммуникацию. Автор обращает внимание на прагматический потенциал обращений и разграничивает фразы, которые способствуют успокоению взволнованного человека, и фразы, которые ухудшают его эмоциональное состояние. The theses are devoted to highlighting the key points of the training to improve the communicative culture of employees of the judicial security service. The author describes the communicative tactics used by "problematic" visitors to courts, and identifies ways to neutralize their manipulative influence. The effective behavioral tactics of the employees of the judicial security service have been determined and characterized. The author proposes exercises which will help court security officers to harmonize business communication. The author pays attention to the pragmatic potential of vocatives and distinguishes between phrases that help calm the agitated person and phrases which worsen their emotional state.uk_UA
dc.publisherВінниця : ДонНУ імені Василя Стусаuk_UA
dc.subjectкомунікативна культура, працівники служби судової охорони, поведінкова тактика, звертання, вправаuk_UA
dc.subjectкоммуникативная культура, работники службы судебной охраны, поведенческая тактика, обращение, упражнениеuk_UA
dc.subjectcommunicative culture, employees of the judicial security service, behavioral tactics, vocative, exerciseuk_UA
dc.titleПідвищення комунікативної культури працівників Служби судової охорони: ключові моменти тренінгуuk_UA
dc.title.alternativeПовышение коммуникативной культуры сотрудников Службы судебной охраны: ключевые моменты тренингаuk_UA
dc.title.alternativeIncreasing the communication culture of the Judicial Protection Service employees: key points of the traininguk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник Шкіцька І.Ю. тези 2020.pdf834.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.