Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/40434
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВасилишин, Владислав Михайлович-
dc.date.accessioned2021-01-27T13:02:15Z-
dc.date.available2021-01-27T13:02:15Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/40434-
dc.titleУдосконалення процесу маркетингових досліджень ринку збуту сировинних продуктівuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:2020-2021 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vasylyshyn V.M. Markm-21.pdf1.48 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.