Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/40486
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорисяк, Олена-
dc.date.accessioned2021-02-02T21:03:03Z-
dc.date.available2021-02-02T21:03:03Z-
dc.date.issued2020-11-
dc.identifier.citationБорисяк, О. Формування бренду користування зеленим транспортом в умовах євроінтеграції [Текст] / О. Борисяк // Маркетинг як основа формування стратегії соціально-економічного розвитку прикордонного регіону : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції [м. Чернівці (Україна) – м. Сучава (Румунія), 11-12 листопада 2020 р.]. Чернівці : Технодрук, 2020. С. 11-14.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/40486-
dc.publisherТехнодрукuk_UA
dc.titleФормування бренду користування зеленим транспортом в умовах євроінтеграціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Борисяк.pdf110.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.