Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/40540
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКостецька, Наталія Іванівна-
dc.contributor.authorKostetska, Nataliia-
dc.date.accessioned2021-02-10T10:21:19Z-
dc.date.available2021-02-10T10:21:19Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКостецька Н.І. Особливості впровадження планування на підприємствах / Н.І. Костецька // Галицький економічний вісник. – 2020. – № 5(66). – С. 16–21.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/40540-
dc.description.abstractУ статті досліджено особливості впровадження планування на підприємствах. Встановлено, що результативність планування для підприємства значною мірою залежить від практичної реалізації затверджених планів. Іноді доволі хороші перспективні плани не забезпечують успіх підприємству лише тому, що під час впровадження були допущені певні помилки. Успішне перетворення планів у практичну діяльність може потребувати створення проекту впровадження плану. У цьому документі може бути зазначено короткострокові та довгострокові цілі, перелічено завдання, визначено функції, повноваження та обов’язки, окреслено бюджет і необхідні ресурси, а також наведено прийняті зобов’язання. Зазначено, що при впровадженні планування в практичну діяльність підприємства необхідно враховувати питання стосовно: встановлених цілей, термінів виконання завдань, розподілу ресурсів, закріплення обов’язків за виконавцями, контролю за виконанням завдань і вимірювання успіху, коригування й адаптації планів, оцінювання результатів. Наголошено, що впровадження планування на підприємстві – це тривалий процес, який проходить низку етапів. Для успішного втілення планів у практичну діяльність на підприємстві можна складати документ, який міститиме такі розділи: вступна частина, огляд управління, основні завдання, графік виконання, безпека і конфіденційність, список ресурсів і підтримка впровадження, документація, спостереження за виконанням і контроль, критерії для визначення виконання планів, глосарій, джерела отримання інформації для потреб реалізації планування, затвердження визначеної послідовності реалізації планування. Вказано, що для впровадження планування на підприємстві слід закріпити за відповідальним виконавцями їхні обов’язки або створити спеціальний орган, призначений для організованої реалізації запланованих завдань. Зазначено про можливі невдачі під час реалізації навіть дуже хороших планів та недосягнення поставлених цілей. Підсумовано, що ґрунтовна підготовка до впровадження планування сприяє оптимальному використанню ресурсів, ефективній реалізації планів і досягненні успіху підприємства.uk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectплануванняuk_UA
dc.subjectпланuk_UA
dc.subjectвпровадження плануванняuk_UA
dc.subjectсистема планівuk_UA
dc.titleОсобливості впровадження планування на підприємствахuk_UA
dc.title.alternativeSPECIAL FEATURES OF DOING PLANNING AT ENTERPRISESuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ГЕВ № 5 (66) 2020 Kostetska.pdf714.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.