Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/4066
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБарабась, Дмитро-
dc.contributor.authorСтебеняк, Юлія-
dc.contributor.authorBarabas’, Dmytro-
dc.contributor.authorStebenyak, Yuliya-
dc.date.accessioned2016-10-25T12:37:20Z-
dc.date.available2016-10-25T12:37:20Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationБарабась, Д. Аналіз конкурентного контексту корпорації [Текст] / Дмитро Барабась, Юлія Стебеняк // Управлінські інновації. - 2012. - Вип. 2. - С. 137-150.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/4066-
dc.description.abstractВизначено поняття конкурентного контексту корпорації. Окреслено послідовність аналізу конкурентного контексту. Подано інтерпретацію такого аналізу для конкурентного контексту місцевого виробника пива та безалкогольних напоїв. The concept of the competitive context of the corporation is defined. The sequence analysis of the competitive context is described. The interpretation of this competitive context analysis of the local beer and nonalcoholic producer is shown.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectконкурентний контекстuk_UA
dc.subjectконкурентне середовищеuk_UA
dc.subjectаналіз конкурентного контекстуuk_UA
dc.subjectcompetitive contextuk_UA
dc.subjectcompetitive environmentuk_UA
dc.subjectcompetitive context analysisuk_UA
dc.titleАналіз конкурентного контексту корпораціїuk_UA
dc.title.alternativeThe analysis of the competitive context of the corporationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Управлінські інновації Випуск 2 2012 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Барабась Д..pdf290.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.