Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-9 зі 9.
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Інноваційні підходи в маркетингових комунікаціях підприємстваРоманюк, Марта; Братко, Олександра
2016Внутрішній маркетинг в системі управління персоналомМазур, Наталія; Братко, Олександра
2017Теоретичні аспекти управління бізнес-процесами підприємстваБратко, Олександра; Войтенко, Юлія
2021PEST-аналіз як інструмент визначення трендів українського брендингуБратко, Олександра; Мазур, Наталія
2021Теоретичні засади розробки міжнародної маркетингової стратегії в умовах глобалізаціїСтепанчук, Олександра; Братко, Олександра
2021Цифрові технології у маркетинговій діяльності підприємстваСаламон, Інна; Братко, Олександра
2022Тенденції розвитку маркетингових комунікацій в умовах пандеміїБик, Яна; Братко, Олександра
2022Вплив ключових факторів успіху на розвиток компанійДемків, Юрій; Братко, Олександра
2022Контент-маркетинг як стратегія просування продукціїСаламон, Інна; Братко, Олександра