Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41210
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Стабуліс, Мілтіадіс | - |
dc.contributor.author | Лазаріду, Іріні | - |
dc.contributor.author | Бутску, Лемонія | - |
dc.date.accessioned | 2021-04-05T12:35:26Z | - |
dc.date.available | 2021-04-05T12:35:26Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Стабуліс, М. Соціальні та економічні аспекти визнання та легалізації неформальної системи навчання дорослих у Греції [Текст] / Мілтіадіс Стабуліс, Іріні Лазаріду, Лемонія Бутску // Журнал європейської економіки. – 2020. – Т. 19, № 4. – С. 662-689. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41210 | - |
dc.description.abstract | Неформальні та інформальні аспекти освіти сьогодні пов’язані з концепціями періодичного навчання та навчання впродовж життя, оскільки дослідження чітко підтверджують важливість освіти, навчання та тренування, що відбувається поза типовими навчальними закладами. Оскільки навчання протягом усього життя є головною концепцією, яка може сформувати освітні системи та економіку, неформальна освіта охоплює будь-яку організовану освітню діяльність за межами усталених формальних систем, яка відповідає визначеним цілям навчання, тоді під інформальною освітою мається на увазі процес навчання впродовж життя, в межах якого кожна людина здобуває знання, якості, навички, цінності та звички з досвіду щоденного життя. Крім того, оскільки на сьогодні існує сильна тенденція до залучення подібних практик до стратегій внутрішньої політики, виникають нові альтернативні терміни (громадське навчання, громадська освіта тощо, а також багато пілотних ініціатив). Протягом останніх років подібні ініціативи вже проводились у багатьох країнах, доводячи, що подібні дії можуть суттєво сприяти підвищенню рівня знань та навичок людей, а також допомогти згладити соціальну нерівність, подолати безробіття, досягти кращої відповідності між робочими місцями та навичками, в результаті чого підвищити зайнятість шляхом забезпечення економічного розвитку та підтримки продуктивності людського капіталу. З огляду на багатообіцяні переваги організованого встановлення неформальної та інформальної освіти, ця стаття зосереджена на ретельному аналізі вищезазначених концепцій та описує ініціативу відповідного дослідження, в Греції. Наукова робота складається з двох частин: одна містить надійну та репрезентативну вибірку освітніх організацій (установ) та вивчає сучасні способи підтримки та сертифікації певних галузей неформальної освіти, відзначаючи типові способи визнання неформального та інформального навчання, а також додаткову вибірку осіб (бенефіціарів), які зацікавлені в подальшій підтримці, підтвердженні та сертифікації неформальної освіти та набутого інформального навчання. Очікується, що результати сприятимуть відображенню інформації про інтенсивність попиту на визнання попередніх знань за допомогою процедур медіаційної сертифікації організаціями з освіти дорослих, а також висуненню пропозицій щодо функціонування відповідних національних механізмів, що розробляються у Греції відповідно до Європейської директиви 2012 р. | uk_UA |
dc.publisher | ЗУНУ | uk_UA |
dc.subject | Освіта | uk_UA |
dc.subject | визнавання знань дорослих | uk_UA |
dc.subject | неформальне та інформальне навчання | uk_UA |
dc.subject | ринки праці | uk_UA |
dc.subject | освіта та економічний розвиток | uk_UA |
dc.title | Соціальні та економічні аспекти визнання та легалізації неформальної системи навчання дорослих у Греції | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал європейської економіки Том 19 (№4) Грудень 2020 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
СТАБУЛІС.pdf | 443.18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.