Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41213
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧорна, Марина-
dc.contributor.authorСмольнякова, Наталія-
dc.contributor.authorВолосов, Анатолій-
dc.date.accessioned2021-04-05T12:49:03Z-
dc.date.available2021-04-05T12:49:03Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЧорна, М. Оцінка конкурентних переваг підприємств ритейлу на стадіях їх життєвого циклу [Текст] / Марина Чорна, Наталія Смольнякова, Анатолій Волосов // Журнал європейської економіки. – 2020. – Т. 19, № 4. – С. 725-742.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41213-
dc.description.abstractВиявлено посилення значущості оцінювання конкурентних переваг підприємств ритейлу в умовах євроінтеграції. Досліджено підходи до вибору інструментарію оцінювання конкурентних переваг підприємств роздрібної торгівлі. Виявлено їхній дискусійний характер, відсутність єдиної думки та неможливість застосування у підприємствах ритейлу без адаптаційних перетворень. Виокремлено базові передумови розробки багатокритеріальної комплексної системи оцінювання: двоїстий характер конкурентних переваг і відповідність певній стадії їхнього життєвого циклу; специфіка змістовного наповнення та видової структури конкурентних переваг підприємств роздрібної торгівлі як наслідок особливостей галузі. Розроблено систему оцінювання конкурентних переваг підприємств роздрібної торгівлі з диференціацією критеріїв і показників за стадіями життєвого циклу: формування, реалізація, розвиток. Обґрунтовано використання одиничних та узагальнювальних показників оцінювання на кожній стадії. Використано економіко-математичне моделювання для розрахунку узагальнювальних показників. Запропоновано їх використання і для характеристики конкурентного стану підприємства: конкурентного потенціалу, конкурентоспроможності та конкурентостійкості. Здійснено апробацію системи оцінювання конкурентних переваг на мережевих підприємствах роздрібної торгівлі. Констатовано, що результати досліджень прийняті суб’єктами ритейлу до впровадження та використані для розробки заходів з формування, реалізації та розвитку конкурентних переваг.uk_UA
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.subjectКонкурентні перевагиuk_UA
dc.subjectритейлuk_UA
dc.subjectформуванняuk_UA
dc.subjectреалізаціяuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectоцінкаuk_UA
dc.subjectмультиплікативна модельuk_UA
dc.subjectадитивна модельuk_UA
dc.titleОцінка конкурентних переваг підприємств ритейлу на стадіях їх життєвого циклуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 19 (№4) Грудень 2020

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЧОРНА.pdf993.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.