Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 61-70 зі 104.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021Теоретичні засади розробки міжнародної маркетингової стратегії в умовах глобалізаціїСтепанчук, Олександра; Братко, Олександра
2021Застосування логістичного підходу в діяльності суб’єктів міжнародного бізнесуСтрогуш, Олег
2021Інноваційний маркетинг у бізнес-моделі міжнародної корпораціїРобейко, Олександр
2021Особливості організаційної культури компанії в умовах дистанційної роботиПитель, Ольга
2021Головні тренди співпраці компаній у постпандемічний періодПідгурська, Ірена
2021Зміни в інноваційному маркетингу під час пандеміїСтрогуш, Соломія
2021Ключові навички та вміння сучасного менеджераРудак, Анастасія
2021Управління проектами в період пандеміїПішко, Роман
2021Вплив діджиталізації на HRM: світовий досвід для УкраїниДлугопольська, Тетяна; Гук, Юліан
2021Управління розвитком бізнесу в умовах глобалізаціїЧубей, Тетяна; Войтенко, Олексій