Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41399
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГірняк, А. Н.-
dc.date.accessioned2021-05-17T09:56:08Z-
dc.date.available2021-05-17T09:56:08Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГірняк, А. Н. Психологія модульно-розвивальної взаємодії [Текст] : монографія / А. Н. Гірняк. - Тернопіль : Університетська думка, 2020. - 375 с.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-654-613-8-
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41399-
dc.description.abstractМонографія присвячена модульно-розвивальній взаємодії як одній з атрибутивних характеристик-параметрів однойменної новаторської освітньої моделі, що відзначається самобутнім інноваційно-психологічним кліматом закладу, психосоціальним простором паритетної освітньої співдіяльності, психомистецькими технологіями реального навчального взаємодіяння та проблемно-діалогічними техніками утілення повноцінного освітнього процесу, а тому є винятково складним предметом соціально-психологічного вивчення, що вимагає проведення окремої методологічної роботи для обгрунтування систем концептуального, діагностичного, оргтехнологічного, методичного, психомистецького, експертного забезпечення діяльності викладача і студентів.uk_UA
dc.publisherТернопіль, Університетська думка ЗУНУuk_UA
dc.subjectмодульно-розвивальна взаємодіяuk_UA
dc.subjectосвітня взаємодіяuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовка викладачівuk_UA
dc.subjectпсиходидактикаuk_UA
dc.subjectпсихологічні бар'єриuk_UA
dc.subjectпсихологічне пізнанняuk_UA
dc.subjectпсихологічний аналізuk_UA
dc.subjectсоціальна взаємодіяuk_UA
dc.titleПсихологія модульно-розвивальної взаємодіїuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:Монографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гірняк..pdf4.47 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.