Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41716
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілик, Мар'яна Романівна-
dc.date.accessioned2021-05-26T11:25:40Z-
dc.date.available2021-05-26T11:25:40Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41716-
dc.description.abstractМагістерська робота Соціально-відповідальний маркетинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємстваuk_UA
dc.titleСоціально-відповідальний маркетинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeSocially responsible marketing as a tool enterprise competitiveness improvementuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2020-2021 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Білик М.Р..pdf1.19 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.