Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41718
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГонта, Віктор Сергійович-
dc.date.accessioned2021-05-26T11:28:18Z-
dc.date.available2021-05-26T11:28:18Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41718-
dc.description.abstractМагістерська робота Формування стратегії інтернет - маркетингу туристичного агентства на міжнародному ринкуuk_UA
dc.titleФормування стратегії інтернет - маркетингу туристичного агентства на міжнародному ринкуuk_UA
dc.title.alternativeFormation of the internet marketing strategy of a travel agency to operate on the foreign marketuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2020-2021 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гонта В..pdf1.94 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.