Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41825
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧабаранок, Р.-
dc.date.accessioned2021-06-02T09:45:32Z-
dc.date.available2021-06-02T09:45:32Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41825-
dc.description.abstractКурсова робота Реклама як соціокультурне явищеuk_UA
dc.titleРеклама як соціокультурне явищеuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:2020-2021 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чабаранок Р._курсова.pdf197.82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.