Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41852
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорисяк, Олена Володимирівна-
dc.contributor.authorКипка, Олександра Олександрівна-
dc.date.accessioned2021-06-04T19:31:23Z-
dc.date.available2021-06-04T19:31:23Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationБорисяк, О. В. Напрями удосконалення маркетингу підприємства у соціальних мережах [Текст] / О. В. Борисяк, О. О. Кипка // Економічний і соціальний розвиток України в ХХІ столітті : національна візія та виклики глобалізації : зб. тез доп. XVIIІ Міжнар. наук.-практ. конф. молодих вчених [м. Тернопіль, 6 травня 2021 р.]. Тернопіль : ЗУНУ, 2021. - С. 54-56.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41852-
dc.titleНапрями удосконалення маркетингу підприємства у соціальних мережахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Борисяк_Кипка.pdf179.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.