Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41853
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорисяк, Олена Володимирівна-
dc.contributor.authorСкопик, Григорій Мирославович-
dc.date.accessioned2021-06-04T19:36:50Z-
dc.date.available2021-06-04T19:36:50Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationБорисяк, О. В. Стартап як форма просування інноваційного товару [Текст] / О. В. Борисяк, Г. М. Скопик // Економічний і соціальний розвиток України в ХХІ столітті : національна візія та виклики глобалізації : зб. тез доп. XVIIІ Міжнар. наук.-практ. конф. молодих вчених [м. Тернопіль, 6 травня 2021 р.]. Тернопіль : ЗУНУ, 2021. - С. 56-58.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41853-
dc.titleСтартап як форма просування інноваційного товаруuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Борисяк_Скопик.pdf164.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.