Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41854
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорисяк, Олена Володимирівна-
dc.contributor.authorЮськевич, Тетяна Богданівна-
dc.date.accessioned2021-06-04T19:43:07Z-
dc.date.available2021-06-04T19:43:07Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationБорисяк, О. В. Інтегровані маркетингові комунікації як інструмент інноваційного розвитку маркетингу персоналу на підприємстві [Текст] / О. В. Борисяк, Т. Б. Юськевич // Економічний і соціальний розвиток України в ХХІ столітті : національна візія та виклики глобалізації : зб. тез доп. XVIIІ Міжнар. наук.-практ. конф. молодих вчених [м. Тернопіль, 6 травня 2021 р.]. Тернопіль : ЗУНУ, 2021. - С. 58-60.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41854-
dc.titleІнтегровані маркетингові комунікації як інструмент інноваційного розвитку маркетингу персоналу на підприємствіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Борисяк_Юськевич.pdf165.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.