Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41858
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШтохман, Лілія Миколаївна-
dc.date.accessioned2021-06-07T17:21:04Z-
dc.date.available2021-06-07T17:21:04Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41858-
dc.description.abstractУ статті описані деякі інноваційні концептуальні підходи до методики викладання іноземних мов у немовному ВНЗ, їх особливості та використання у педагогічній діяльності, описані у працях західних педагогів-практиків. Виявлено, що метод комунікативних завдань (TBL) та метод проектів (PBL) дозволяють задіяти елементи проблемності, дискусійності, конструювання та сприяють здатності студентів творчо і самостійно мислити, прогнозувати варіанти вирішення завдання.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМолодий вченийuk_UA
dc.subjectметод, іноземна мова, викладання, завдання, проектuk_UA
dc.titleМЕТОДИКА TBL ТА PBL У ПРАКТИЦІ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У НЕМОВНОМУ ВНЗuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття 2 2020 Approaches.docx32.87 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.