Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41858
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Штохман, Лілія Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2021-06-07T17:21:04Z | - |
dc.date.available | 2021-06-07T17:21:04Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41858 | - |
dc.description.abstract | У статті описані деякі інноваційні концептуальні підходи до методики викладання іноземних мов у немовному ВНЗ, їх особливості та використання у педагогічній діяльності, описані у працях західних педагогів-практиків. Виявлено, що метод комунікативних завдань (TBL) та метод проектів (PBL) дозволяють задіяти елементи проблемності, дискусійності, конструювання та сприяють здатності студентів творчо і самостійно мислити, прогнозувати варіанти вирішення завдання. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Молодий вчений | uk_UA |
dc.subject | метод, іноземна мова, викладання, завдання, проект | uk_UA |
dc.title | МЕТОДИКА TBL ТА PBL У ПРАКТИЦІ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У НЕМОВНОМУ ВНЗ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
стаття 2 2020 Approaches.docx | 32.87 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.