Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41960
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДракохруст, Тетяна-
dc.contributor.authorМазепа, Світлана-
dc.contributor.authorDrakokhrust, Tetiana-
dc.contributor.authorMazepa, Svitlana-
dc.date.accessioned2021-06-14T09:25:53Z-
dc.date.available2021-06-14T09:25:53Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationДракохруст, Т. Особливості юридичної відповідальності за порушення міграційного законодавства України [Текст] / Тетяна Дракохруст, Світлана Мазепа // Актуальні проблеми правознавства. – 2020. – Вип. 4. – С. 26-34.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41960-
dc.description.abstractРозглянуто особливості юридичної відповідальності за порушення міграційного законодавства України. Зазначено перелік нормативно-правових актів, що регулюють кримінальну та адміністративну відповідальності. Акцентовано, що адміністративна відповідальність за порушення міграційного законодавства України має конкретні характерні риси. Зазначено, що реформування адміністративної відповідальності у сфері міграції складається з двох елементів: безпосередньо реформування системи адміністративної відповідальності у сфері міграції та змісту Кодексу України про адміністративні правопорушення (КУпАП); інших нормативно-правових актів, які встановлюють таку адміністративну відповідальність. Зазначено, що подальша трансформація адміністративної відповідальності пов’язана з удосконаленням системи адміністративних стягнень, які є юридичною формою реалізації цієї відповідальності за умови їхнього розширення. Вказано, що на окрему увагу заслуговує вивчення особливостей застосування останньої інстанції законодавця інструменту кримінальної відповідальності за правопорушення в аналізованій сфері. Зазначено, що у кваліфікаційних ознаках міститься відповідальність за ті самі дії, вчинені способом, небезпечним для життя чи здоров’я особи, яку незаконно переправляли через державний кордон України, чи вчинені щодо кількох осіб, або повторно, або за попередньою змовою групою осіб, або службовою особою з використанням службового становища, і караються позбавленням волі на строк від п’яти до семи років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років. Автори дійшли висновку, що відмінність між складом адміністративного правопорушення у ст. 204–2 Кодексу України про адміністративні правопорушення та складом кримінального правопорушення у ч.1 ст. 332–2 Кримінального кодексу України полягає у певній меті, яка характеризує діяння як злочин. Проте довести мету на практиці дуже складно. The peculiarities of legal liability for violation of migration legislation of Ukraine are considered in the article. The authors note the list of regulations governing criminal and administrative liability. The authors emphasize that administrative liability for violation of migration legislation of Ukraine has specific characteristics. The reform of administrative liability in the field of migration consists of two elements: direct reform of the system of administrative liability in the field of migration and the content of the Code of Ukraine on Administrative Offenses; other regulations that establish such administrative liability. It is noted that the further transformation of administrative responsibility is associated with the improvement of the system of administrative penalties, which are a legal form of implementation of this responsibility subject to their expansion. The authors emphasize that the study of the peculiarities of the application of the last instance of the legislator of the instrument of criminal liability for offenses in the analyzed area deserves special attention. The authors note that the qualifiers contain liability for the same acts committed in a manner dangerous to the life or health of a person who was illegally transported across the state border of Ukraine, or committed against several persons, or repeatedly or by prior conspiracy by a group of persons or an official using his official position, and shall be punishable by imprisonment for a term of five to seven years with deprivation of the right to hold certain positions or engage in certain activities for up to three years. The authors concluded that the difference between the composition of the administrative offense in Art. 204-2 of the Code of Ukraine on Administrative Offenses and the composition of a criminal offense in Part 1 of Art. 332-2 of the Criminal code of Ukraine, consists in the certain purpose which characterizes act as a crime. However, it is very difficult to prove the goal in practice.uk_UA
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.subjectміграційне законодавствоuk_UA
dc.subjectміграціяuk_UA
dc.subjectюридична відповідальністьuk_UA
dc.subjectкримінальна відповідальністьuk_UA
dc.subjectадміністративна відповідальністьuk_UA
dc.subjectКримінальний кодекс Україниuk_UA
dc.subjectкодекс України про адміністративні правопорушенняuk_UA
dc.subjectmigration legislationuk_UA
dc.subjectmigrationuk_UA
dc.subjectlegal liabilityuk_UA
dc.subjectcriminal liabilityuk_UA
dc.subjectadministrative liabilityuk_UA
dc.subjectCriminal Code of Ukraineuk_UA
dc.subjectCode of Ukraine on Administrative Offensesuk_UA
dc.titleОсобливості юридичної відповідальності за порушення міграційного законодавства Україниuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of legal liability for violation of migration legislation of Ukraineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми правознавства 2020 рік Випуск 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дракохруст.pdf378.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.