Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/4205
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБлизнюк, Андрій-
dc.contributor.authorBlyzniuk, Andrii-
dc.date.accessioned2016-11-01T10:26:58Z-
dc.date.available2016-11-01T10:26:58Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationБлизнюк, А. Інноваційна модель формування системи маркетингового менеджменту туристичних підприємств України [Текст] / Андрій Близнюк // Управлінські інновації : зб. наук. пр. ТНЕУ / редкол. : Н. Г. Акулова, В. Я. Брич, М. Пітер ван дер Гук [та ін.]. - Тернопіль : ТНЕУ, 2013. - Вип. 3. - С. 201-209.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/4205-
dc.description.abstractРозроблено інноваційну системну модель єдиного туристично-екскурсійного центру в регіоні. Запропоновано схему аналізу впливу факторів зовнішнього середовища на його діяльність. An innovative system model of a single tourist and excursion center in region is developed. The scheme of analysis of external factors that influence on its activity are proposed.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectєдиний туристично - екскурсійний центрuk_UA
dc.subjectсистемна модельuk_UA
dc.subjectсистемний підхідuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectтуристичні послугиuk_UA
dc.subjectмаркетинговий менеджментuk_UA
dc.subjectsingle tourist and excursion centeruk_UA
dc.subjectsystem modeluk_UA
dc.subjectsystem approachuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjecttourism servicesuk_UA
dc.subjectmarketing managementuk_UA
dc.titleІнноваційна модель формування системи маркетингового менеджменту туристичних підприємств Україниuk_UA
dc.title.alternativeInnovation model of Ukrainian tourism enterprises’ marketing management formationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Управлінські інновації Випуск 3 2013 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Близнюк А..pdf182.29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.