Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42225
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лілія, РЕБУХА | - |
dc.date.accessioned | 2021-09-28T12:58:49Z | - |
dc.date.available | 2021-09-28T12:58:49Z | - |
dc.date.issued | 2021-01-13 | - |
dc.identifier.citation | РЕБУХА, Л. . (2021). ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДАМИ ОСВІТИ НА ЗАСАДАХ МІЖДИСЦИПЛІНАРНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ. ГУМАНІТАРНІ СТУДІЇ : ІСТОРІЯ ТА ПЕДАГОГІКА, (1), 113–124. вилучено із http://gsip.wunu.edu.ua/index.php/gsipua/article/view/19 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42225 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано професійну підготовку майбутніх фахівців управління закладами освіти на засадах міждисциплінарної інтеграції, так як суспільство ставить особливі вимоги до керівника та набуття ним під час навчання в магістратурі дієвих управлінських компетентностей. Проведено аналіз наукових праць, що дозволило виокремити проблеми (загальні та професійні), які нині існують у навчанні майбутніх фахівців-управлінців за університетської освіти. Для забезпечення інноваційного розвитку педагогічної системи та її найкращого функціонування запропоновано здійснювати підготовку магістрів спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» освітньо-професійної програми «Управління навчальними закладами» відповідно до міждисциплінарної інтеграції. Доведено, що за використання в освітньому процесі студентів міждисциплінарної інтеграції сприяє єдності теоретико-методологічної, загальноосвітньої і практично-спрямованої професійної підготовки, яка спрямована на цілісне формування міждисциплінарних знань, розвиток дослідницьких умінь і навичок. Виокремлено головний зміст навчання на засадах міждисциплінарної інтеграції, що віднайшло своє відображення в окреслених вимогах до професійної підготовки магістра з управління закладами освіти в університеті. Обґрунтовано, що дотримання в освітньому процесі загальнометодологічних принципів (цілісності, системності, структурованості, багаторівневості, відповідності) дозволяє розглядати міждисциплінарну інтеграцію як цілісний процес взаємодії, синтезу, взаємопроникнення навчальних дисциплін у зміст професійної підготовки майбутніх управлінців закладів освіти шляхом впровадження викладачем дієвих засобів інноваційних педагогічних технологій. Зазначена необхідність впровадження у процес підготовки магістрів з управління закладом освіти міждисциплінарної інтеграції сприяє встановленню усвідомленого взаємозв’язку вивченого з майбутньою професійною діяльністю. Внаслідок цього в освітньому процесі на всіх рівнях (на рівні вивчення навчальної теми з окремої дисципліни; на рівні освоєння тем, що входять до навчального модуля; на рівні вивчення навчальної дисципліни в цілому; на рівні навчальних дисциплін, що вивчаються студентами впродовж навчання в магістратурі) значно оптимізуються результати освітнього процесу. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | магістр | uk_UA |
dc.subject | управління закладами освіти | uk_UA |
dc.subject | міждисциплінарна інтеграція | uk_UA |
dc.title | ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДАМИ ОСВІТИ НА ЗАСАДАХ МІЖДИСЦИПЛІНАРНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
document.pdf | 544.22 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.