Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42309
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрубінко, Андрій Васильович-
dc.date.accessioned2021-10-10T13:35:40Z-
dc.date.available2021-10-10T13:35:40Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42309-
dc.description.abstractВ статті розглянуто шляхи оптимізації індивідуальної роботи студентів на прикладі запропонованої автором моделі Комплексного практичного індивідуального завдання з навчальної дисципліни «Історія держави і права зарубіжних країн» відповідно до положень Стандарту вищої освіти за спеціальністю 081 «Право». На основі власного науково-педагогічного досвіду викладача проаналізовано доцільність та рівень ефективності цього виду індивідуальних завдань, конкретні проблеми його впровадження у навчальний процес.uk_UA
dc.subjectіндивідуальна робота студентівuk_UA
dc.subjectкомплексне практичне індивідуальне завданняuk_UA
dc.subjectстандарт вищої освітиuk_UA
dc.subjectісторія держави і права зарубіжних країнuk_UA
dc.titleМетодика організації індивідуальної навчально-дослідницької роботи студентів (НДРС) (на прикладі історико-правових дисциплін)uk_UA
dc.title.alternativeАктуальні проблеми правознавства. 2020. – № 4 (24). С. 29-35.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
№2, 2021.pdf3.54 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.