Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42309
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Грубінко, Андрій Васильович | - |
dc.date.accessioned | 2021-10-10T13:35:40Z | - |
dc.date.available | 2021-10-10T13:35:40Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42309 | - |
dc.description.abstract | В статті розглянуто шляхи оптимізації індивідуальної роботи студентів на прикладі запропонованої автором моделі Комплексного практичного індивідуального завдання з навчальної дисципліни «Історія держави і права зарубіжних країн» відповідно до положень Стандарту вищої освіти за спеціальністю 081 «Право». На основі власного науково-педагогічного досвіду викладача проаналізовано доцільність та рівень ефективності цього виду індивідуальних завдань, конкретні проблеми його впровадження у навчальний процес. | uk_UA |
dc.subject | індивідуальна робота студентів | uk_UA |
dc.subject | комплексне практичне індивідуальне завдання | uk_UA |
dc.subject | стандарт вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | історія держави і права зарубіжних країн | uk_UA |
dc.title | Методика організації індивідуальної навчально-дослідницької роботи студентів (НДРС) (на прикладі історико-правових дисциплін) | uk_UA |
dc.title.alternative | Актуальні проблеми правознавства. 2020. – № 4 (24). С. 29-35. | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
№2, 2021.pdf | 3.54 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.