Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42310
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Наталія, Бахмат | - |
dc.contributor.author | Ольга, Чайковська | - |
dc.date.accessioned | 2021-10-10T20:13:49Z | - |
dc.date.available | 2021-10-10T20:13:49Z | - |
dc.date.issued | 2021-01-29 | - |
dc.identifier.citation | Бахмат, Н., & Чайковська, О. (2021). ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Professional Pedagogics, 1(22), 4–12. https://doi.org/10.32835/2707-3092.2021.22.4-12 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42310 | - |
dc.description.abstract | Актуальність: сільське господарство є єдиною галуззю в Україні, яка демонструє стабільне зростання і є основним джерелом надходжень в іноземній валюті навіть в період економічного спаду. Нагальними завданнями аграрного сектору України є забезпечення співпраці українських експертів у сільському господарстві з іноземними партнерами. Вільне володіння іноземною мовою необхідне для ефективної співпраці українського уряду з ЄС та його партнерами. Метою цього дослідження було висвітлення стратегій ефективного викладання АПС (англійської за професійним спрямуванням) в аграрному університеті та розробка рекомендацій щодо впровадження міждисциплінарного підходу до викладання дисципліни у навчальний процес ЗВО. Методи: Теоретичні (індукція, синтез і узагальнення); емпіричні (вивчення та аналіз педагогічного досвіду, програм підготовки майбутніх фахівців у галузі сільського господарства, результатів їх діяльності) використовуються у роботі. Результати: У статті представлено огляд основних підходів та аналіз експериментальних досліджень з викладання англійської за професійним спрямуванням в аграрних та технічних університетах. Створено рекомендації щодо впровадження міждисциплінарного курсу з АПС в аграрних ЗВО. Висновки: Аналіз існуючих підходів до вивчення англійської мови за професійним спрямуванням та вивчення передового досвіду викладачів дає підстави стверджувати, що у викладанні АПС можуть бути застосовані різні стратегії навчання,проте переваги варто надавати міждисциплінарним та професійним підходам. Особлива увага повинна бути зосереджена на веб-методах і навчальних матеріалах, які використовуються для підвищення мотивації у студентів нелінгвістичних факультетів. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.subject | викладання АПС | uk_UA |
dc.subject | аграрний університет | uk_UA |
dc.subject | міждисциплінарний | uk_UA |
dc.subject | професійний | uk_UA |
dc.subject | цифрові технології | uk_UA |
dc.subject | сільське господарство | uk_UA |
dc.title | ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
1.+bakhmat_eng.pdf | 454.09 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
1.+Бахмат_ukr.pdf | 424.21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
Unicheck+Similarity+Report+1008368804.pdf | 331.61 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.