Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42313
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Роман, Курок | - |
dc.date.accessioned | 2021-10-10T20:58:30Z | - |
dc.date.available | 2021-10-10T20:58:30Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Курок, Р. (2021). ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ В СУЧАСНИХ УМОВАХ. Professional Pedagogics, 1(22), 41–48. https://doi.org/10.32835/2707-3092.2021.22.41-48 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42313 | - |
dc.description.abstract | Актуальність дослідження зумовлена необхідністю визначення місця фахової передвищої освіти у вітчизняній освітянській системі та перспектив розвитку цієї новоутвореної ланки професійної освіти. Мета: окреслити основні напрямки розвитку фахової передвищої освіти в сучасних умовах реформування освітньої діяльності в Україні. Методи: аналіз, синтез, аналогія, індукція, дедукція, абстрагування, логічний метод. Результати: доведено, що на сьогодні стан підготовки здобувачів професійної освіти ще не повною мірою відповідає сучасним потребам ринку праці. Виокремлено основні чинники, які негативно впливають на стан підготовки відповідних фахівців: тривалий процес формування системи фахової передвищої освіти та структурні зміни в діяльності відповідних освітніх закладів; незавершеність законодавчого та відомчого нормативно-правового регулювання цього рівня освіти; недостатнє фінансування галузі; недосконалий механізм формування державного замовлення, який не повною мірою відображає потреби ринку праці; недостатня участь роботодавців у формуванні змісту освіти, розв’язанні проблем фахової передвищої освіти; недостатній кадровий потенціал та недосконалість системи підвищення кваліфікації та стажування педагогічних працівників тощо. Висновки: в науковій статті окреслено основні напрямки розвитку фахової передвищої освіти: завершення процесу формування її нормативно-правової бази; стандартизація підготовки здобувачів за освітньо-професійним ступенем «молодшого бакалавра»; закріплення принципів студентоорієнтованого навчання в освітньому процесі; розширення мережі закладів із сучасною навчально-виробничою інфраструктурою та формування єдиної системи професійної освіти, яка б поєднувала професійно-технічну та фахову передвищу освіту; реалізація нової децентралізованої моделі управління та фінансування галузі; удосконалення якісного складу педагогічних працівників, які здійснюють підготовку здобувачів освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.subject | Фахова передвища освіта | uk_UA |
dc.subject | тенденції розвитку | uk_UA |
dc.subject | студентоорієнтоване навчання | uk_UA |
dc.subject | педагогічні працівники | uk_UA |
dc.subject | післядипломна освіта | uk_UA |
dc.title | ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ В СУЧАСНИХ УМОВАХ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Unicheck+Similarity+Report+1007648556.pdf | 322.64 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
Курок+07.07+укр.pdf | 440 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
Курок+07.07+анг.pdf | 386.94 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.