Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42688
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШевчук, Оксана-
dc.contributor.authorЮркевич, Ірина-
dc.contributor.authorShevchuk, Oksana-
dc.contributor.authorYurkevich, Iryna-
dc.date.accessioned2021-10-29T08:21:19Z-
dc.date.available2021-10-29T08:21:19Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationШевчук, О. Юридичні клініки в механізмі дуальної освіти: аналіз результатів педагогічного експерименту [Текст] / Оксана Шевчук, Ірина Юркевич // Актуальні проблеми правознавства. – 2021. – Вип. 2. – С. 69-76.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42688-
dc.description.abstractУ статті аналізуються положення нормативно – правових актів, що регламентують правовий статус юридичної клініки в механізмі дуальної освіти, а також проведено аналіз результатів педагогічного експерименту Також проаналізовано генезис наукових поглядів на роль юридичних клінік у системі юридичної освіти.. Досліджено сутність засобів забезпечення якісної дуальної освіти за допомогою юридичних клінік. Автор приходить до висновку, що клінічна юридична освіта в рамках дуальної, може надавати позитивний вплив на якість освіти в юридичних вузах в цілому. Робота з реальними людьми і обговорення реальних проблем часто підсилює інтерес студентів до правових питань, сприяючи їх більшої активності в навчанні. Спроби вирішити реальні проблеми допомагають студентам навчитися критичного мислення. Клінічна юридична освіта також може забезпечити отримання студентами практичного досвіду завдяки співпраці вузу із стейкхолдерами. Система «практики», прийнята в даний час в країнах Центральної та Східної Європи, надає студентам можливість стажування на базах практики під час навчання. Це дозволить студентам подумати про те, в якій сфері вони будуть працювати в майбутньому - або навіть про те, чи хочуть вони взагалі бути юристами - на тій стадії свого навчання, яка дозволяє відповідним чином змінити зміст навчального процесу. А також можливість побачити свої сильні і слабкі сторони ще до закінчення вузу. Це, в свою чергу, дозволяє їм разом з викладачами покращити рівень знань. The article analyzes the provisions of legal acts regulating the legal status of legal clinics in the mechanism of dual education, as well as analyzes the results of pedagogical experiment. The genesis of scientific views on the role of legal clinics in legal education is also analyzed. with the help of legal clinics. The author concludes that clinical legal education within the dual, can have a positive impact on the quality of education in law schools in general. Working with real people and discussing real problems often increases students' interest in legal issues, encouraging them to be more active in learning. Trying to solve real problems helps students learn to think critically. Clinical legal education can also provide students with hands-on experience through collaboration with stakeholders. The system of "practice", currently adopted in Central and Eastern Europe, provides students with the opportunity to do internships on the basis of practice during their studies. This will allow students to think about what field they will be working on in the future - or even whether they want to be a lawyer at all - at the stage of their studies that allows them to change the content of the learning process accordingly. As well as the opportunity to see their strengths and weaknesses before graduation. This, in turn, allows them to improve their knowledge together with teachers.uk_UA
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.subjectюридичні клінікиuk_UA
dc.subjectбезоплатна правова допомогаuk_UA
dc.subjectсоціально незахищені верстви населенняuk_UA
dc.subjectдуальна освітаuk_UA
dc.subjectlegal clinicsuk_UA
dc.subjectfree legal aiduk_UA
dc.subjectsocially unprotected segments of the populationuk_UA
dc.subjectdual educationuk_UA
dc.titleЮридичні клініки в механізмі дуальної освіти: аналіз результатів педагогічного експериментуuk_UA
dc.title.alternativeLegal clinics in the mechanism of dual education: analysis of results of pedagogical experimentuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми правознавства 2021 рік Випуск 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шевчук.pdf451.49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.